Odbieranie e-maili w Sugester Helpdesk

Utworzono: 2015-05-07
Ostatnia aktualizacja: 2017-03-24
Liczba odwiedzin posta: 2770

Sugester Helpdesk pozwala usprawnić i przyśpieszyć obsługę e-maili firmowych. Możesz przydzielać e-maile współpracownikom, sprawdzać czas odpowiedzi oraz ich jakość (przeczytaj jak można obsługiwać 100 tysięcy klientów dzięki Sugester Helpdesk w firmie Fakturownia).

Aby móc odbierać pocztę w Sugesterze, wystarczy, że na swojej domenie w ustawieniach skrzynki wpiszesz odpowiedni adres przekierowania.

Ostatnio znacznie usprawniliśmy ten proces. Wystarczy, że w Sugesterze wejdziesz w Ustawienia>Konfiguracja poczty email>Skrzynki email, następnie wybierzesz skrzynkę, którą chcesz przekierować i skopiujesz Adres przekierowania, wyglądający podobnie do tego:




Po zapisaniu zmian na swojej domenie, każdy mail wysłany przez klienta na skrzynkę, którą właśnie przekierowałeś, trafi do Sugestera.

Dzięki takiemu przekierowaniu możesz dodać do Sugestera wiele skrzynek w różnych domenach, ale z takim samym prefiksem, np.:

biuro@sugester.pl i biuro@fakturownia.pl

Do tej pory sugerowaliśmy przekierowanie prefiksowe poczty w postaci prefixmaila@PREFIX_KONTA.sugester.pl (np.sylwia@nazwa.konta.sugester.pl). Dla wszystkich naszych klientów, którzy korzystają z tego rozwiązania poczta będzie działać bez zmian. 

Przy dodawaniu kolejnych skrzynek do Sugestera, zalecamy jednak używanie nowszej wersji przekierowania.


W menu Ustawienia > Konfiguracja poczty E-mail > Skrzynki E-mail można dodawać więcej e-maili i określać do jakich osób, projektów lub grup będą one automatycznie przypisywane.

Możesz też przekierować MX Twojej domeny na Sugester Helpdesk i wtedy wszystkie e-mail od razu będą trafiały do Inboxa w Helpdesku (bez konieczności przekierowywania). Kliknij tutaj, aby zapoznać się z przykładową konfiguracją MX.

 


Powrót


Dodaj komentarz