Odbieranie e-maili w Sugester Helpdesk

Utworzono: 2015-05-07
Ostatnia aktualizacja: 2017-09-14
Liczba odwiedzin posta: 3687

Sugester Helpdesk pozwala usprawnić i przyśpieszyć obsługę e-maili firmowych. Możesz przydzielać e-maile współpracownikom, sprawdzać czas odpowiedzi oraz ich jakość (przeczytaj jak można obsługiwać 100 tysięcy klientów dzięki Sugester Helpdesk w firmie Fakturownia).

Aby móc odbierać pocztę w Sugesterze, wystarczy, że na swojej domenie w ustawieniach skrzynki wpiszesz odpowiedni adres przekierowania.

W tym celu wystarczy, że w Sugesterze wejdziesz w Ustawienia>Konfiguracja poczty email>Skrzynki email, następnie wybierzesz skrzynkę, którą chcesz przekierować i skopiujesz Adres przekierowania, wyglądający podobnie do tego:




Po zapisaniu zmian na swojej domenie, każdy mail wysłany przez klienta na skrzynkę, którą właśnie przekierowałeś, trafi do Sugestera.

Dzięki takiemu przekierowaniu możesz dodać do Sugestera wiele skrzynek w różnych domenach, ale z takim samym prefiksem, np.:

biuro@sugester.pl i biuro@fakturownia.pl

Pamiętaj! Korzystając z tego przekierowania, zachowujesz kopię maili od klienta również u swojego dotychczasowego dostawcy poczty.

Możesz też przekierować MX Twojej domeny na Sugester Helpdesk i wtedy wszystkie e-mail od razu będą trafiały do Inboxa w Helpdesku (bez konieczności przekierowywania). Kliknij tutaj, aby zapoznać się z przykładową konfiguracją MX.

 


Powrót


Komentarze

Dodaj komentarz