Odbieranie e-maili w Sugester Helpdesk

Utworzono: 2016-08-29 Liczba odwiedzin posta: 2142
Sugester Helpdesk pozwala usprawnić i przyśpieszyć obsługę e-maili firmowych. Możesz przydzielać e-maile współpracownikom, sprawdzać czas odpowiedzi oraz ich jakość (przeczytaj jak można obsługiwać 100 tysięcy klientów dzięki Sugester Helpdesk w firmie Fakturownia).

Każde konto ma domyślny systemową skrzynkę e-mail w postaci prefixmaila@PREFIX_KONTA.sugester.pl (np.sylwia@nazwa.konta.sugester.pl) - jeśli wyślesz e-mail na ten adres wtedy pojawi się on w Inboxie Helpdeska.

Każdą skrzynkę, która jest dodana do Sugestera należy w ten sposób przekierować, uwzględniając prefix maila. Przy założeniu, że dodajemy do Sugestera 2 skrzynki np. Sylwii i Szymona, adresy przekierowań, jakie wpisujemy w naszej domenie będą wyglądać tak: sylwia@nazwa.konta.sugester.pl i szymon@nazwa.konta.sugester.pl

Łatwo możesz też przekierować swój własny e-mail, np. helpdesk@twojafirma.pl, na ten e-mail. Wtedy wiadomości wysyłane na  helpdesk@twojafirma.pl trafią do Sugester Helpdesk. Dowiedz się więcej na temat przekierowania poczty Gmail

W menu Ustawienia > Konfiguracja poczty E-mail > Skrzynki E-mail można dodawać więcej e-maili i określać do jakich osób, projektów lub grup będą one automatycznie przypisywane.

Możesz też przekierować MX Twojej domeny na Sugester Helpdesk i wtedy wszystkie e-mail od razu będą trafiały do Inboxa w Helpdesku (bez konieczności przekierowywania). Kliknij tutaj, aby zapoznać się z przykładową konfiguracją MX.

 


Powrót


Dodaj komentarz