Prosty CRM - zarządzanie klientami

Utworzono: 2015-07-01
Ostatnia aktualizacja: 2016-10-02
Liczba odwiedzin posta: 2097

Wbudowany w Sugestera prosty system CRM jest dostępny z każdego miejsca w programie - wystarczy, że na górnej belce naciśniesz przycisk Klienci.
Dostęp do systemu CRM w Sugesterze
Na następnym ekranie zobaczysz przegląd wszystkich klientów, których dodano do Twojego konta. Chociaż w tej chwili prawdopodobnie jest pusty, to zapełniony wygląda w ten sposób:
Główny widok modułu CRM w Sugesterze
Aby utworzyć pierwszy rekord klienta musisz tylko kliknąć w przycisk Dodaj znajdujący się w prawym górnym rogu okna. Zobaczysz wtedy ekran, na którym możesz uzupełnić wszelkie informacje kontaktowe (i nie tylko) związane z danym kontrahentem:
Formularz uzupełniania danych klienta w Sugester CRM
Po kliknięciu przycisku Wyświetl więcej opcji zobaczysz także pola do uzupełnienia takich danych jak NIP, REGON czy numer konta bankowego.

Kolejna ważna część modułu CRM w Sugesterze to karta klienta, która pozwala obejrzeć nie tylko wszystkie informacje kontaktowe danego kontrahenta, ale także historię naszych kontaktów. Jest dostępna po kliknięciu w nazwę klienta w głównym panelu modułu CRM. Przykładowa karta klienta wygląda następująco:
Uzupełniona karta klienta w Sugester CRM

Na dole i górze karty możesz wybrać jedną z akcji, które chcesz wykonać na danym kliencie. Są to Zobacz postyWyślij e-mail oraz Dodaj zadanie.

Opcja Zobacz posty odeśle Cię do historii kontaktów z danym klientem - po kliknięciu w nią zobaczysz historię wszystkich interakcji, w których brał udział dany klient.

Opcja Wyślij e-mail odeśle Cię do panelu tworzenia nowej wiadomości e-mail - w polu "do" automatycznie wpisany zostanie adres e-mail podany w karcie klienta.

Opcja Dodaj zadanie z kolei odeśle Cię do panelu tworzenia nowego zadania - w polu "klient" automatycznie wybrany zostanie klient, z karty którego trafiłeś w to miejsce.
 


Powrót


Komentarze

Dodaj komentarz