Bezpłatny webinar - Jak i po co mierzyć czas pracy? Poznaj nasz timesheet i jego główne zalety

Utworzono: 2017-10-10
Ostatnia aktualizacja: 2017-10-17
Liczba odwiedzin posta: 307




Dołącz w najbliższy czwartek do bezpłatnego webinaru i dowiedz się jak i po co prowadzić ewidencję czasu pracy w Sugesterze.

Spotkanie odbędzie się 12 października o godzinie 12:00

Na spotkaniu dowiesz się:

  • co to jest timesheet i po co z niego korzystać
  • jak poprawnie uzupełnić timesheet
  • jak rejestrować czas pracy
  • jak monitorować swój czas pracy oraz czas pracy swoich pracowników i drukować ich karty pracy

Wydarzenie: Jak i po co mierzyć czas pracy? Poznaj nasz timesheet i jego główne zalety
Typ wydarzenia: Webinarium
Data: 12 października (czwartek)
Godzina: 12:00
Czas trwania: 30-45 min
Język: polski
Wstęp: Bezpłatne
link: https://sugester.clickmeeting.com/czas-pracy-i-timesheet/register


Po zarejestrowaniu się otrzymasz na podany przez Ciebie adres email link do pokoju, w którym będzie odbywał się webinar.

 

Liczymy na Twoją obecność!


Powrót


Dodaj komentarz