Jak dodać skrzynkę e-mail do Sugestera

Utworzono: 2015-08-14
Ostatnia aktualizacja: 2017-06-02
Liczba odwiedzin posta: 1646

Sugester posiada opcję wysyłania poczty z własnych adresów mailowych. Możesz dodać do swojego konta w Sugesterze wiele adresów mailowych z różnych domen (np. ja@firma.pl i ja@firma.com). Aby dodać nowy adres mailowy do Sugestera wykonaj opisane poniżej kroki.

Uwaga: poniższe ustawienia pozwalają tylko wysyłać pocztę z Sugestera. Aby odbierać pocztę z własnych skrzynek w Sugesterze, musisz przekierować ja na adres helpdesk@nazwakonta.sugester.pl. Opisujemy to na przykładzie Gmaila w tym artykule.

Nową skrzynkę mailową dodasz do swojego konta w panelu Ustawienia > Konfiguracja poczty e-mail > Skrzynki e-mail. W tym miejscu kliknij Dodaj skrzynkę e-mail (lub Edytuj, jeśli chcesz zmienić ustawienia wcześniej dodanej skrzynki). Zobaczysz następujące opcje:

Oznaczają one po kolei:

  • E-mail - adres e-mail, który chcesz skonfigurować (np. ja@firma.pl).
  • Nazwa - nazwa jaka będzie wyświetlana u odbiorcy (np. Jan Kowalski | Firma.pl).
  • Użytkownik - projekt, do którego automatycznie będą przypisywane maile wysłane na ten adres. Oznacza to, że będą dostępne tylko dla osób przypisanych do tego projektu oraz właściciela konta.
  • Kto może wysyłać - w tym miejscu możesz określić którzy użytkownicy Twojego konta na Sugesterze mogą wysyłać pocztę z tego adresu.
  • Używaj własnej poczty SMTP - tutaj można skonfigurować wysyłkę za pomocą dowolnego własnego serwera SMTP. Oznacza to, że maile wysłane z Sugestera będą widoczne też na Twoim serwerze. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj  
Domyślne - domyślny dostawca SMTP Sugestera .
Sendgrid - dostawca poczty SMTP .
Mailgun - dostawca poczty SMTP .
Gmail - darmowa poczta Google. Wybierz, jeśli korzystasz z Gmaila albo Google Apps for Business.
Własna skrzynka pocztowa - wybierz, jeśli korzystasz z własnego serwera pocztowego (np. w Home.pl, Nazwa.pl itp.).
  • Stopka - stopka będzie doklejana na końcu każdego emaila wysłanego z tego adresu. Możesz w niej korzystać ze zmiennych Handlebars.
  • Asystent maili - pozwala zaoszczędzić czas i kieruje korespondencję od nieznanych adresatów do folderu Do przydzielenia
  • Automatyczne odpowiedzi - pozwala skonfigurować automatyczne odpowiedzi na maile wysyłane na ten adres mailowy. Więcej piszemy w tym artykule.
  • Ocena komunikacji - po zaznaczeniu tej opcji do wiadomości będzie doklejana krótka ankieta dotycząca jakości korespondencji, pozwalająca sprawdzić opinie klientów. Więcej o tej opcji przeczytasz tutaj.
  • Język - wybierz język, w jakim odbywa się zazwyczaj korespondencja z tego adresu.
  • Dział - dział, do którego automatycznie będą przypisywane maile wysłane na ten adres. Oznacza to, że będą dostępne tylko dla osób przypisanych do tego działu oraz właściciela konta.
  • Projekt - projekt, do którego automatycznie będą przypisywane maile wysłane na ten adres. Oznacza to, że będą dostępne tylko dla osób przypisanych do tego projektu oraz właściciela konta.
  • Klient - klient, z którym automatycznie powiązane będą maile wysyłane na ten adres. Przydatne, jeśli w Twojej firmie zakładacie oddzielne skrzynki do kontaktu ze szczególnie ważnymi kontrahentami.
  • Rodzaj zgłoszenia - wciąż pracujemy nad tą funkcjonalności. W zależności od wybranej tutaj opcji, maile przychodzące na dany adres będą miały w Sugesterze postać e-maila, błędu lub leadu.
  • Skrzynka prywatna - maile wysłane i odbierane z tej skrzynki będą widoczne tylko dla jej właściciela
  • Aktywny - czy z danej skrzynki można wysyłać korespondencję, czy jest widoczna w menu etc.


Powrót


Dodaj komentarz