Poznaj nowe funkcje: gotowe do użycia szablony formularzy, foldery w zadanich, nowe opcje w integracji z Fakturownia.pl

Utworzono: 2017-11-24
Ostatnia aktualizacja: 2017-12-13
Liczba odwiedzin posta: 333

Długo nie pisaliśmy o nowościach, ponieważ ostatnio skupiliśmy się głównie na optymalizacji systemu. Nie oznacza to jednak, że nic nowego nie pojawiło się w tym czasie w systemie. Sprawdźcie co u nas słychać! Miłej lektury!

1. Wyświetlanie sumy interesów przypisanych do projektu

Wygodna funkcja dla wszystkich, którzy korzystają z przypisania interesu do projektu. Jeśli prowadzisz projekt i klient płaci Ci za jego realizację w transzach, możesz łatwo znaleźć informację o wszystkich wpłatach klienta na karcie projektu. Niewielka zmiana, a jakże ułatwia pracę:)



2. Wyszukiwanie interesów po projektach

Oficjalnie informujemy, że od teraz jest możliwe wyszukiwanie interesów nie tylko po statusie, kategorii, dziale, użytkowniku czy kliencie, ale także po projekcie :) Dzięki temu szybciej znajdziesz interesy powiązane z danym projektem.



3. Możliwość wysyłania pojedynczych smsów z karty klienta

Dla wszystkich zainteresowanych funkcją wysyłania smsów z Sugestera - od teraz dzięki naszemu systemowi wyślesz nie tylko kampanię smsową, ale też pojedynczego smsa wprost z karty klienta. Jedyne co musisz zrobić, to mieć włączoną na koncie integrację z SMSAPI i zastanowić się, jakiego smsa chcesz wysłać klientowi :) Potem wystarczy już tylko kliknąć na karcie klienta w polu Kontakty ikonkę Wyślij sms, a system przeniesie Cię do okienka, gdzie będziesz mógł wpisać treść wiadomości i wysłać ją w świat.



4. Rola dostępu do faktur w interesach

Jak wiesz, w Sugesterze masz możliwość ograniczania dostępu do poszczególnych danych m.in. dzięki rolom, jakie nadajesz swoim pracownikom. Na bieżąco poszerzamy zakres opcji, którymi możesz zarządzać w ramach tworzeniatej roli. Ostatnio w module Interesy pojawił się nowy checkbox Dostęp do faktur. Jeśli masz włączoną na koncie w Sugesterze integrację z Fakturownią, wystawiane faktury dla klientów są widoczne w CRMie, a Ty nie chcesz, by wszyscy pracownicy mieli do nich dostęp, wystarczy, że odznaczysz ten checkbox w nowo tworzonej dla pracownika roli.



5. Uprawnienia dla formularzy

Zmiany w uprawnieniach nastąpiły również dla formularzy. Znacznie rozbudowaliśmy zakres zarządzania dostępem do poszczególnych danych w formularzach. Od teraz możesz zaznaczyć, do których informacji z formularza Twój pracownik ma mieć dostęp - czy może dodawać nowe formularze, edytować je, a może ma mieć wgląd tylko do wyników? Sam o tym zdecyduj, definiując jego rolę. Więcej na temat ról przeczytasz w artykule Uprawnienia (role) użytkowników.

6. Wybór typu dokumentów przy integracji z Fakturownią na poziomie interesów

Jak wiecie, Sugester jest zintegrowany z Fakturownią na poziomie klientów i interesów. W związku z tym dodaliśmy ostatnio możliwość definiowania jaki typ dokumentu w Fakturowni ma być synchronizowany z interesami w Sugesterze. Domyślnie ustawiliśmy, że dokumenty takie jak: faktura, paragon, faktura marża, faktura zaliczkowa, faktura końcowa są zintegrowane z Sugesterem na poziomie interesów. Jeśli jednak chcesz, żeby był to inny typ dokumentu np.tylko faktura lub tylko paragon, możesz to w każdej chwili zmienić. Więcej na temat integracji z Fakturownią dowiesz się z artykułu Integracja z Fakturownia.pl

7. Synchronizacja działów przy integracji z Fakturownią

Cały czas poszerzamy zakres funkcjonalności jeśli chodzi o integrację Sugestera z Fakturownią. Tym razem dodaliśmy synchronizację działów. Funkcja bardzo przydatna, gdyż pozwala zachować ograniczenia dostępów do poszczególnych danych na kontach. Na chwilę obecną synchronizacji kont dokonujemy my, także jeśli właśnie włączyłeś integrację z Fakturownią i posiadasz departamenty, zgłoś się do nas! Przedtem jednak zajrzyj do artykułu Integracja z Fakturownia.pl i dowiedz się jakich informacji od Ciebie potrzebujemy :)

8. Szablony formularzy

Jeśli chcesz udostępnić swoim klientom dodatkowy kanał kontaktu lub mieć narzędzie, które pomoże Ci zbudować bazę potencjalnych kontrahentów, dodaj do swojej strony www formularz. Teraz stworzysz go w Sugesterze jednym kliknięciem, a wszystko za sprawą szablonów formularzy, które ostatnio dodaliśmy.
Oprócz tradycyjnych formularzy, masz do wyboru formularze wysuwane z dołu strony lub formularz popup. Korzystając z szablonów, nie musisz się martwic o konfigurację pól czy wygląd. System automatycznie tworzy odpowiednie pozycje w formularzu oraz dodaje kod CSS. Oczywiście szablon możesz zawsze edytować. Pamiętaj, że to do Ciebie należy ostatnie słowo w tej kwestii:)
Wszystkie informacje dotyczące szablonów formularzy, ich tworzenia i konfiguracji znajdziecie w artykułach Szablony formularzy, Tworzenie formularzy oraz Zaawansowana konfiguracja formularzy.



9. Pole "Tagi" w popupie dodawania klienta w zakładce VOIP

Na pewno będzie to ułatwienie dla wszystkich tych, którzy oznaczają tagami swoich klientów. Od teraz będziesz mógł grupować klientów od razu przy pierwszym kontakcie telefonicznym.  W łatwy sposób będziesz mógł dokonywać segmentacji Twojej bazy klientów już na pierwszym etapie obsługi.



10. Foldery w zadaniach

Dodaliśmy foldery w zadaniach, żeby jeszcze bardziej ułatwić Ci zarządzanie nimi. Dzięki folderom uporządkujesz pracę w zespole i będziesz mógł pogrupować nawet takie zadania, którymi nie zajmiesz się w najbliższym czasie, ale nie chcesz o nich zapomnieć. Zadania przypisane do danego folderu będą widoczne tylko w tym folderze, dzięki czemu zachowasz przejrzystość w aktualnych taskach.



11. Nowa opcja "Zadania stworzone przez ciebie" na liście zadań

Jeśli chcesz szybko wyświetlić wszystkie zadania, które stworzyłeś w systemie, skorzystaj z naszej nowej opcji w zadaniach. W polu Przydzielone do w zakładce Zadania dodaliśmy pozycję - stworzone przez ciebie-. Nie musisz już korzystać z wyszukiwania zaawansowanego w inboxie, żeby zobaczyć wszystkie zadania, których jesteś twórcą. 



12. Ikonki rozszerzeń w plikach

Na koniec zmiana w wyglądzie naszych plików. Pojawiły się ikonki rozszerzeń, dzięki którym od razu zorientujesz się jakiego typu dokumenty są w nich przechowywane.




Na tę chwilę to tyle! Przyznacie, że całkiem sporo tych nowości:) W przyszłym tygodniu kolejna porcja. Wracamy do starych porządków - będziemy Was informować o zmianach w systemie co tydzień:)



 


Powrót


Komentarze

damiansmal
d.smal@xds.com.pl
Dobra robota ;)

2017-11-25 10:37

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz