Dodawanie logo lub zdjęcia klienta w CRM

Utworzono: 2015-09-08
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10

Liczba odwiedzin posta: 2705

Aby dodać avatar klienta należy przejść do menu Klienci, wybrać jednego z klientów z listy, kliknąć Edytuj i wgrać z plikiem graficznym.

screenshot zuzanna test

Avatar będzie wyświetlać się przy każdej interakcji z tym klientem - mailu, zadaniu, rozmowie telefonicznej i czacie.

Dopuszczalne formaty plików graficznych to PNG, JPG i GIF.

Duże zdjęcia są automatycznie pomniejszane.

screenshot zuzanna test

Uwaga: Najładniej prezentują się zdjęcia w formacie kwadratu. Logotyp firmy najłatwiej znaleźć w google w zakładce grafika. Zdjęcie należy pobrać na dysk, a następnie wgrać jako avatar klienta.

Dzięki avatarom - już na inboxie widać od którego klienta pochodzi dany e-mail i do którego klienta jest przydzielone zadanie.

avatary na inbox
 

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz