Dodawanie notatki do klienta

Utworzono: 2017-12-19
Ostatnia aktualizacja: 2017-12-19
Liczba odwiedzin posta: 79

Sugester daje Ci możliwość dodawania notatek do profilu klienta. Możesz dodać tyle notatek ile potrzebujesz. Każda z nich będzie opatrzona datą i nazwiskiem użytkownika, który ją stworzył. Na profilu klienta Notatka wyświetlana jest chronologicznie.

Uwaga! Notatka różni się od pola Opis na karcie klienta. Użyj pola Opis jeśli chcesz dodać ogólne informacje o kliencie, charakteryzujące go. Natomiast jeśli potrzebujesz zapisać ustalenia z klientem dotyczące np rabatów, przedłużenia umowy i zależy Ci, by wiedzieć dokładnie kiedy i przez kogo były zapisane te informacje - wykorzystaj do tego opcję +Notatka.


Dodawanie notatki


Aby dodać notatkę do klienta, rozwiń strzałkę przy przycisku Wyślij email i wybierz +Notatka. W nowo otwartym oknie będziesz mógł wpisać nazwę i opis dodawanej notatki.



Lista wszystkich dodanych notatek będzie wyświetlać się chronologicznie w polu Notatki pod danymi teleadresowymi na karcie klienta.


Edycja pola Notatka

Aby edytować/usunąć notatkę, którą właśnie dodałeś, należy wejść na kartę klienta i kliknąć nagłówek Aktywności, ponieważ w Sugesterze pole Notatka to także aktywność. System przeniesie Cię do listy wszystkich aktywności oraz notatek oznaczonych na liście jako Note. Z poziomu listy będziesz mógł podejrzeć, edytować lub usunąć notatkę. Wszystko za sprawą ikonki klucza po prawej stronie na liście.

Uwaga! W notatce możesz edytować jej treść, nie masz natomiast możliwości edycji daty dodania.








 


Powrót


Dodaj komentarz