Poznaj nowe funkcje: raport aktywności usera, weryfikacja klientów "wygranych" i "straconych", wysyłka smsów bez integracji z SMSAPI

Utworzono: 2017-12-22
Ostatnia aktualizacja: 2017-12-22
Liczba odwiedzin posta: 372

Koniec roku w Sugesterze to intensywny czas. Przed świętami postanowiliśmy sprezentować Wam kilka nowych funkcji, którymi będziecie zachwyceni :) Zobaczcie sami!


1. Nowe raporty


Wprowadziliśmy do systemu wyczekiwany Raport aktywności użytkowników, który pozwala zweryfikować i porównać efektywność pracy poszczególnych pracowników. Od teraz będziesz mógł w łatwy sposób sprawdzić kto ile wysyła maili,  ile połączeń odbiera czy przeprowadza spotkań z klientem. Zobaczysz też jak wybrany pracownik wypada na tle całego zespołu, z czym ma problem i w jakim obszarze czuje się jak ryba w wodzie. Raport bierze pod uwagę wszystkie aktywności ręcznie dodawane do klienta oraz takie aktywności jak: wysłany email, stworzone zadanie, dodana notatka, odebrane połączenie VOIP.

W prezencie pod choinkę dajemy Ci jeszcze dodatkowe dwa raporty: Raport statusów interesów wg użytkowników oraz Raport statusów klientów wg użytkowników.
Oba raporty pozwalają śledzić liczbę zmian statusów na klientach i interesach dokonanych przez danego pracownika w określonym przedziale czasowym. Więcej na temat nowych raportów znajdziesz w naszej bazie wiedzy w kategorii Raporty.


2. Pole “płatny” na karcie klienta


Ponieważ dbamy o Twoje interesy, chcemy informować Cię o tym, kiedy Twój klient jest “wygrany” czyli krótko mówiąc płaci Ci za Twoje usługi, a kiedy jest stracony czyli jego okres płatności się skończył. Jest to możliwe dzięki wyświetlaniu na karcie klienta pola “Płatny” zaciąganego automatycznie z Interesu danego klienta. Korzystając z tej funkcji, jesteś na bieżąco z sytuacją finansową w Twojej firmie. Dodatkowo zawsze możesz też szybko wyszukać klientów “straconych” i odezwać się do nich z propozycją rabatu. A o promocji poinformujesz ich za pomocą naszego mailingu:) Wszystko na temat pola “Płatny” oraz mailingu znajdziesz w artykułach Pole "Płatny" na karcie klienta oraz Email marketing.


 

3. Wysyłka smsów z Sugestera bez zakładania konta w SMSAPI


Tak tak, teraz to możliwe! Oszczędzamy Twój czas i dajemy Ci możliwość wysyłania smsów z Sugestera bez konieczności posiadania konta w SMSAPI. Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz, wybierzesz pakiet smsów i gotowe! Dostaniesz od nas proformę i możesz już cieszyć się wysyłką! Więcej na temat usługi znajdziesz w poście Integracja z SMSAPI.


4. Możliwość przypisania “grupy” do skrzynki mailowej


W konfiguracji poczty email dodaliśmy opcję przypisywania skrzynki mailowej do grupy. Wcześniej mogłeś wybrać tylko właściciela skrzynki spośród listy userów lub ustawić skrzynkę bez przypisania. Od teraz możesz przypisać skrzynkę również do grupy. Dzięki temu, jeśli masz np 3 osoby w grupie projektowej i prowadzisz korespondencję z klientem, możesz ustawić, żeby maile, które spływają na daną skrzynkę były rozdzielane od razu do tych 3 osób, do ich inboxów. Nie musisz już ustawiać dodatkowych filtrów. Możliwość przypisania do grupy znajdziesz, wchodząc w Ustawienia>Konfiguracja poczty>Skrzynki email>Kto odbiera maile. Pamiętaj tylko, żeby najpierw stworzyć tę grupę:) Wskazówki jak to zrobić znajdziesz w artykule Zadanie przydzielone do kilku użytkowników (grupy użytkowników).




Na tę chwilę to tyle:) Po Nowym Roku czeka Was podsumowanie miesiąca. A tymczasem, z okazji Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku życzymy Wam wszystkim spokoju, odpoczynku i niespożytych pokładów energii na kolejny rok:)


 


Powrót


Dodaj komentarz