Poznaj nowe funkcje: Filtr "Oznacz jako rozwiązane" przy mailach, rozszerzenie importu interesów, tagowanie klientów przy wypełnieniu formularza

Utworzono: 2018-02-02
Ostatnia aktualizacja: 2018-02-02
Liczba odwiedzin posta: 231

Minął kolejny pracowity tydzień w Sugesterze. Jak co piątek mamy dla Was porcję nowości. Sprawdźcie co się u nas ostatnio zmieniło :)


1. Opcja "Oznacz jako przeczytane/archiwizuj" w filtrach


Od dawna pytaliście nas kiedy pojawi się opcja, która uwolni Was od ręcznego oznaczania maili jako przeczytane. A ponieważ zawsze staramy się wychodzić naprzeciw Waszym potrzebom, to taka opcja właśnie pojawiła się w Sugesterze:) Szczególnie przydatna będzie dla wszystkich tych, którzy są zasypywani systemowymi powiadomieniami np o dokonaniu płatności czy odebraniu przesyłki przez klienta. Teraz wystarczy przy tworzeniu filtru uniwersalnego zaznaczyć checkbox Oznacz jako rozwiązane/archiwizuj, by system za każdym razem archiwizował posty, które spełniły warunek filtru. Dzięki temu nie macie niepotrzebnych maili w swoim inboxie i nie tracicie czasu na ich ręczne archiwizowanie.
Więcej na temat nowej funkcji znajdziecie w artykule Oznacz jako przeczytane/archiwizuj.

2. Automatyczne tagowanie klientów po wypełnieniu formularza na stronie


Jak wiecie w Sugesterze macie możliwość tworzenia własnych formularzy i ustawienia, co ma się dziać, jeśli klient wypełni taki formularz na Waszej stronie. W konfiguracji formularzy możecie ustawić mapowanie na klienta - co skutkuje dodaniem nowego klienta do CRMu, mapowanie na zadanie - co powoduje stworzenie automatycznie zadania w systemie lub mapowanie na email. W tym tygodniu dodaliśmy, by przy mapowaniu na klienta była możliwość oznaczenia jakie pole w formularzu odpowiada polu Tag na karcie klienta. Tagi pozwalają grupować klientów, także od teraz możecie to zrobić przy okazji formularzy bez dodatkowego klikania :) Aby dowiedzieć się więcej przeczytajcie Zaawansowaną konfigurację formularz (mapowanie).


 

3. Zmiana statusu klienta z poziomu karty klienta


To naprawdę duże udogodnienie i oszczędność czasu:) Wcześniej aby zmienić status klienta, trzeba było za każdym razem wejść w jego Edycję. Od teraz możecie to zrobić bezpośrednio z poziomu karty klienta. Sprawdźcie jakie to proste!


 

4. Listy otwartych i zamkniętych projektów


Dokonaliśmy w tym tygodniu niewielkich zmian w wyświetlaniu listy projektów. Zmiana polega na tym, że teraz wchodząc w zakładkę Projekty, widzicie tylko bieżące otwarte projekty. Jeśli chcecie wrócić do tych zamkniętych lub zobaczyć listę wszystkich projektów - zamkniętych i otwartych, należy w wyszukiwarce projektów kliknąć przycisk Więcej. Możecie też zajrzeć do wpisu Projekty otwarte/zamknięte na liście projektów.


5. Rozszerzony import interesów


Import rozszerzyliśmy o możliwość zaimportowania do systemu takich danych jak osoba odpowiedzialna oraz pola własne. Czyli teraz, przygotowując się do importu interesów, sprawdźcie tylko czy macie dodane w Sugesterze wszystkie pola własne, jakie chcecie zaimportować oraz czy macie wpisanych wszystkich użytkowników. Gotowe! Możecie zabierać się do importu. Wcześniej zajrzyjcie jednak do artykułu Import bazy interesów do Sugestera.


6. Opcja wyszukiwania - bez tagu- w zakładce Klienci


Nie zawsze jest tak, że wszyscy klienci w bazie mają nadany jakiś tag. Być może niektórzy z Waszych klientów nie są jeszcze przypisani do żadnej grupy. Jeśli tak, łatwiej Wam będzie ich wyszukać dzięki nowej opcji w wyszukiwarce klientów - bez tagu -. Wypróbujcie koniecznie!




W tym tygodniu to tyle:) Zajrzyjcie do nas za tydzień:)


Powrót


Dodaj komentarz