Jak dodać Sugester live chat do platformy Bigcommerce?

Utworzono: 2016-02-01
Ostatnia aktualizacja: 2021-12-13
Liczba odwiedzin posta: 3659

Aby dodać Sugester live chat do Twojego sklepu w platformie Bigcommerce wykonaj następujące kroki:

  1. Skopiuj skrypt live chatu Sugester do pliku tekstowego lub schowka. Znajdziesz go w Sugesterze w menu Ustawienia > Konfiguracja live chata. Twój kod będzie wyglądał podobnie do tego:
  2. Zaloguj się na swoje konto w Bigcommerce.
  3. Kliknij Settings w menu po lewej stronie.
  4. Wybierz Live Chat z kolumny Advanced Settings.
  5. Na liście, która się pojawi, zaznacz Other Third Party Live Chat Service.
  6. W prawym dolnym rogu kliknij Save.
  7. Pojawi się nowa zakładka o nazwie Other Third Party Live Chat Service - kliknij w nią.
  8. Wklej kod z pierwszego punktu w puste pole.
  9. W prawym dolnym rogu kliknij Save.
  10. Gotowe! Czat Sugester będzie widoczny na wszystkich stronach Twojego sklepu.
 

Podpowiedź wideo


Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz