Aktywności na karcie klienta

Utworzono: 2016-03-01
Ostatnia aktualizacja: 2017-09-13
Liczba odwiedzin posta: 942

Wszystkie działania, jakie wykonujemy na danym kliencie, które dzieją się poza systemem jak np. spotkania, kolacje służbowe, delegacje lub rozmowy telefoniczne - jeśli nie korzystamy z rozwiązania VOIP - zapisujemy w polu Aktywności na karcie klienta.


Dodawanie Aktywności na karcie klienta

Jeśli po raz pierwszy zapisujesz Aktywność na karcie klienta, wystarczy - będąc na karcie tego klienta - rozwinąć strzałkę przy przycisku Wyślij e-mail w lewym górnym rogu i wybrać z listy +Aktywność. W nowo otwartym oknie będziesz mógł wpisać nazwę i opis dodawanej aktywności.



Lista wszystkich dodanych ręcznie aktywności będzie widoczna w polu Aktywności pod danymi teleadresowymi na karcie klienta.



Na liście wyświetlane są informacje: rodzaj aktywności, nazwa użytkownika, który stworzył aktywność oraz data jej dodania.
W każdej chwili możesz przejść do opisu danej aktywności, wystarczy kliknąć w jej tytuł.

Każdą następną aktywność możesz dodać, klikając po prostu przycisk +Dodaj aktywność znajdujący się po prawej stronie nad listą aktywności.


Edycja Aktywności

Czasami zdarza się, że trzeba zmienić coś w zapisie lub po prostu usunąć rekord. Żeby to zrobić, wystarczy kliknąć tytuł aktywności. W nowym oknie możesz edytować aktywność lub ją usunąć.
 

Lista Aktywności wszystkich klientów

Z karty dowolnego klienta, który posiada dodane ręcznie aktywności, możesz podejrzeć listę wszystkich dodanych ręcznie aktywności dla wszystkich Twoich klientów. Wystarczy, że klikniesz nagłówek Aktywności na karcie klienta.




System przeniesie Cię do listy wszystkich aktywności. Z poziomu listy będziesz mógł podejrzeć, edytować lub usunąć aktywność. Wszystko za sprawą ikonki klucza po prawej stronie na liście.






 


Powrót


Dodaj komentarz