Integracja CRM z VoIP Telecube

Utworzono: 2016-04-08
Ostatnia aktualizacja: 2017-12-08
Liczba odwiedzin posta: 2037

TeleCube to usługi telekomunikacyjne (telefonia internetowa, voip), które w połączeniu z wirtualną centralą telefoniczną, tworzą kompleksowe narzędzie, dzięki któremu przejmujesz pełną kontrolę nad wszystkimi rozmowami telefonicznymi, które odbywają się w Twojej firmie i usprawniasz poziom komunikacji zarówno tej wewnętrznej jak i zewnętrznej.

W ofercie TeleCube znajdują się m.in. stacjonarne numery telefoniczne (polskie i zagraniczne), tanie rozmowy od 5 groszy netto / minutę, sip trunk czy wirtualna centrala telefoniczna, posiadająca takie funkcje jak np. IVR, kolejkowanie, fax internetowy, telekonferencje oraz nagrywanie rozmów.

Zintegrowanie TeleCube VoIP z Sugester CRM daje takie korzyści jak:

  • rejestrację numeru osoby dzwoniącej;
  • obsługę wielu numerów docelowych;
  • rejestrację godziny oraz daty początku i końca rozmowy;
  • wyświetlanie długości połączenia;
  • rejestrację rodzaju zakończenia rozmowy (kto pierwszy odłożył słuchawkę);
  • przypisywanie pracownika do rozmowy;
  • nagrywanie rozmów (wraz z przechowywaniem i pobieraniem nagrań);
  • dodawanie notatek do rozmów.

UWAGA! Jeśli chcesz korzystać z modułu VOIP wystarczy, że założysz konto w Telecube.pl, wykupisz lub przeniesiesz swój dotychczasowy numer, a następnie w ustawieniach konta w Sugesterze włączysz integrację z Telecube.pl. System sam automatycznie powiąże konta.
 
Aby to zrobić, wejdź w Ustawienia>Ustawienia konta>Integracje, a następnie podaj login (w przypadku Telecube loginem jest adres mailowy) i hasło z Telecube.pl




Ostatnim krokiem będzie dodanie do Twojego konta numerów telefonów, z których będziesz korzystał w ramach usługi.
Dokładną instrukcję jak dodać samodzielnie numer telefonu do Sugestera znajdziesz w artykule Dodawanie numerów do VOIP.
 

Providerzy VoIP, z którymi aktualnie mamy integrację:


 



Powrót


Dodaj komentarz