Integracja CRM z VoIP Telecube

Utworzono: 2016-04-08
Ostatnia aktualizacja: 2017-06-23
Liczba odwiedzin posta: 1887

TeleCube to usługi telekomunikacyjne (telefonia internetowa, voip), które w połączeniu z wirtualną centralą telefoniczną, tworzą kompleksowe narzędzie, dzięki któremu przejmujesz pełną kontrolę nad wszystkimi rozmowami telefonicznymi, które odbywają się w Twojej firmie i usprawniasz poziom komunikacji zarówno tej wewnętrznej jak i zewnętrznej.

W ofercie TeleCube znajdują się m.in. stacjonarne numery telefoniczne (polskie i zagraniczne), tanie rozmowy od 5 groszy netto / minutę, sip trunk czy wirtualna centrala telefoniczna, posiadająca takie funkcje jak np. IVR, kolejkowanie, fax internetowy, telekonferencje oraz nagrywanie rozmów.

Zintegrowanie TeleCube VoIP z Sugester CRM daje takie korzyści jak:

  • podgląd informacji o kliencie, notatek i histori kontaktów w trakcie rozmowy,
  • prowadzenie rejestru rozmów z podziałem na pracowników, dni i godziny,
  • zebranie całej komunikacji z klientem (maile, czaty, telefony) w jednej aplikacji.

UWAGA! Jeśli chcesz korzystać z modułu VOIP wystarczy, że założysz konto w Telecube.pl, wykupisz lub przeniesiesz swój dotychczasowy numer, a następnie w ustawieniach konta w Sugesterze włączysz integrację z Telecube.pl. System sam automatycznie powiąże konta.
 
Aby to zrobić, wejdź w Ustawienia>Ustawienia konta>Integracje, a następnie podaj login (w przypadku Telecube loginem jest adres mailowy) i hasło z Telecube.pl




Ostatnim krokiem będzie dodanie do Twojego konta numerów telefonów, z których będziesz korzystał w ramach usługi.
Dokładną instrukcję jak dodać samodzielnie numer telefonu do Sugestera znajdziesz w artykule Dodawanie numerów do VOIP.



Powrót


Dodaj komentarz