Helpdesk workflow - przykłady zarządzania projektem dla klientów zaproszonych do systemu

Utworzono: 2013-10-03
Ostatnia aktualizacja: 2016-10-12
Liczba odwiedzin posta: 3454

Moduł Helpdesk w systemie Sugester umożliwia przyjmowanie zgłoszeń od klientów i ich pełną obsługę.  Poniżej przedstawiamy kilka przykładowych przebiegów obsługi zgłoszenia.

 

Przykład 1. Przebieg zgłoszenia prostego błędu

1. Nowe => 2. Wykonane => 3. Rozwiązane.

1. Klient dodaje nowe zgłoszenie błędu (nowe) i przypisuje do Wykonawcy.
2. Wykonawca rozwiązuje (wykonane) i przypisuje do Kienta.
3. Klient sprawdza i zamyka zgłoszenie.

 

Przykład 2. Przebieg zgłoszenia błędu - opcja rozszerzona

1. Nowe => 2. Sprawdzane => 3. Zaakceptowane => 4. Wykonane => 5. Rozwiązane

1. Klient dodaje nowe zgłoszenie błędu (nowe) i przypisuje do Wykonawcy.
2. Wykonawca sprawdza (sprawdzane).
3. Wykonawca akceptuje błąd do poprawki (zaakceptowane).
4. Wykonawca wykonuje (wykonane) i przypisuje do Klienta.
5. Klient sprawdza i zamyka (rozwiązane).


Przykład 3. Przebieg zgłoszenia zadania do wyceny i wykonania

1. Nowe => 2. Sprawdzane => 3. Wycenione => 4. Zaakceptowane => 5. Wykonane -> 6. Rozwiązane

Przykład: 
1. Klient dodaje nowe zgłoszenie zadania (nowe) i przypisuje do Wykonawcy.
2. Wykonawca sprawdza (sprawdzane).
3. Wykonawca wycenia (wycenione) i przypisuje do Klienta.
4. Klient akceptuje (zaakceptowane) i przypisuje do Wykonawcy.
5. Klient sprawdza i zamyka (rozwiązane).

 

UWAGA: Zanim Klient będzie mógł zacząć brać udział w tym procesie, należy udzielić mu dostępu do danego projektu. Wtedy otrzyma on osobny panel w Helpdesku, gdzie będzie widział wszystkie "swoje" zgłoszenia. Dodatkowo po zmianie statusu i przypisaniu go do Klienta otrzyma on e-mailowe powiadomienie. Klient może dodawać nowe zgłoszenia w Panelu jak też wysyłając e-mail na odpowiedni adres.



Powrót


Dodaj komentarz