Numerowanie zadań i maili

Utworzono: 2016-05-05
Ostatnia aktualizacja: 2017-06-08
Liczba odwiedzin posta: 1041

Jeśli chcesz uporządkować zadania swoje i swoich pracowników oraz wiedzieć ile Twój zespół ich generuje w ciągu dnia/miesiąca/roku, wystarczy, że włączysz opcję numerowania na swoim koncie. Sugester umożliwia szeregowanie zadań w zależności od przypisanego numeracji okresu, możesz więc ustawić, by numeracja zgłoszeń restartowała się codziennie, co miesiąc lub co rok. Dzięki temu łatwiej Ci będzie kontrolować zadania wykonywane przez Twoich pracowników.
Aby włączyć numerowanie zadań, należy wejść w Ustawienia>Konfiguracja Helpdesku. Po zaznaczeniu checkboxa Numeracja zadań pojawi się następujące okno:



gdzie pole:
  • Przykładowe numeracje - umożliwia wybranie formatu i okresu, po jakim zadania mają się "zerować"
  • Pierwszy numer - szereguje zadania, począwszy od tego numeru rosnąco
  • Współdzielenie numeracji - jeśli chcesz, żeby numeracja dotyczyła tylko zadań, wybierz opcję Osobna numeracja dla emaili i zadań, można też połączyć numerację, wtedy przychodzące maile i nowo tworzone zadania będą numerowane wg jednej numeracji
Analogicznie w tym samym miejscu można ustawić numerowanie samych maili.


 


Powrót


Dodaj komentarz