Automatyczna odpowiedź po kliknięciu na link

Utworzono: 2016-07-06
Ostatnia aktualizacja: 2016-09-23
Liczba odwiedzin posta: 809

Większość kampanii mailingowych ma na celu wciągnięcie jej odbiorców w interakcję z naszą firmą. Dobrym sposobem na podtrzymanie kontaktu jest stworzenie dwustopniowego mailingu, w którym pierwszą wiadomość otrzymają wszyscy odbiorcy z listy, a drugą - tylko ci, którzy klikną w osadzony w wiadomości link. Aby stworzyć kampanię, której odbiorcy otrzymają drugiego maila po kliknięciu na osadzony w wiadomości link, należy wykonać poniższe instrukcje.
W pierwszej kolejności warto upewnić się, czy na naszym koncie włączyliśmy moduł e-mail marketingu. Można to zrobić wchodząc w menu Ustawienia > Więcej. Przycisk uruchamiający moduł znajduje się w prawym dolnym rogu ekranu i wygląda tak:

Po aktywowaniu modułu na górnej belce opcji pojawi się pozycja E-mailing. Kliknij w nią a następnie naciśnij znajdujący się w prawym górnym rogu przycisk Otaguj odbiorców.

Zobaczysz następujący formularz:

Zwróć szczególną uwagę na pole Post. W tym miejscu wklej link do zapisanego w Sugesterze e-maila, który ma być wysłany do odbiorców Twojej kampanii po kliknięciu linku. Po wypełnieniu wszystkich pól kliknij przycisk Zapisz. Zostaniesz przeniesiony na stronę podsumowującą utworzoną kampanię:

Kliknij przycisk Back - zostaniesz przeniesiony na listę Twoich kampanii. Na liście wybierz znajdujący się po prawej stronie nazwy Twojej kampanii przycisk Testuj, kliknij go prawym przyciskiem myszy i z menu dialogowego wybierz opcję Kopiuj adres linku.

Twój link będzie wyglądał podobnie do tego:
http://nazwakonta.sugester.pl/app/automation/campaigns/pfvDaiVamtB2GVT9ixF/trigger?cid=OgeD7rJ1yhEmzgBGSvdE
Skopiuj go do pliku tekstowego lub zapisz w innym dogodnym miejscu - będzie Ci potrzebny podczas tworzenia kampanii mailingowej. Uzyskany w ten sposób link należy umieścić w treści Twojej kampanii - odbiorcy, którzy go klikną, zostaną oznaczeni wybranym przez Ciebie tagiem w module CRM i automatycznie dostaną drugą wiadomość mailową.
 


Powrót


Dodaj komentarz