Sprawdzanie czy odbiorca kliknął w linki zawarte w wiadomości (śledzenie klików)

Utworzono: 2016-09-27
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10

Liczba odwiedzin posta: 3362

Sugester pozwala na sprawdzanie czy odbiorca kliknął w linki dodane do wiadomości
Aby skorzystać z tej funkcji należy w menu Ustawienia > Konfiguracja Helpdesku zaznaczyć opcję Rejestruj kliki w e-mailach

screenshot ksss

Po zaznaczeniu checkboxa,  zawsze w oknie do wysyłki maila, pod polem treści, zobaczysz zaznaczony checkbox:

screenshot ksss

Aktywności z tym związane pojawiają się w prawej kolumnie widoku wysłanej wiadomości:

screenshot sugester

Jeśli aktywujemy tę opcję w Konfiguracji helpdesku, checkbox w oknie wysyłki maila będzie domyślnie włączony. 

Jeśli na co dzień nie chcesz jednak używać śledzenia klików, możesz w Konfiguracji helpdesku ustawić funkcję jako "nieaktywne". Wtedy checkbox pod oknem treści wiadomości będzie zawsze odznaczony, ale w razie potrzeby, jeśli będzie Ci zależeć na konkretnym mailu, by tę opcję włączyć - będziesz mógł to zrobić, zaznaczając po prostu jeden z checkboxów w trakcie tworzenia maila.

Uwaga! 

Jeśli zaznaczysz tę opcję w korespondencji z kontaktem/klientem, którego nie ma w Twoim CRMie, system automatycznie taki kontakt/klienta stworzy, by móc podpiąć korespondencję pod kontakt i wyświetlić liczbę kliknięć w link.
 

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz