Jak dodać komentarz wewnętrzny w pojedynczym wątku komunikacji mailowej

Utworzono: 2017-02-07
Ostatnia aktualizacja: 2024-01-08

Liczba odwiedzin posta: 3440

Komentarz wewnętrzny jest szczególnie przydatny, jeśli chcesz zostawić przy mailu od klienta notatkę widoczną dla pozostałych członków zespołu lub potrzebujesz zapisać dla siebie informację, że np. odbyła się rozmowa telefoniczna w tym temacie i czekasz na maila zwrotnego lub przypomnienie, co było z klientem ustalone.

Aby dodać wewnętrzny komentarz do komunikacji mailowej, rozwiń strzałkę przy przycisku Odpowiedz i wybierz Nowy komentarz wewnętrzny:

screenshot ksss

W nowym oknie wpisz treść swojego komentarza

kom

Następnie kliknij przycisk Dodaj komentarz wewnętrzny i przypisz wątek do użytkownika, który ma zobaczyć ten komentarz.

kom

Po zapisie komentarz wewnętrzny jest widoczny w wątku wiadomości jako treść wyróżniona ikonką dymka oraz kolorem żółtym

komentarz wewnetrzny 1

Dodatkowo do komentarza możesz dołączyć załączniki, jeśli sytuacja tego wymaga.

Zrzut ekranu 2018 02 09 o 13

Ważne! Dla kont, które korzystają z opcji Portal klienta - każdy komentarz wewnętrzny jest widoczny w portalu klienta dla klienta, także prosimy o zastanowienie się czy w takim przypadku korzystać z komentarzy wewnętrznych.
 

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz