Zdefiniowane rodzaje zadań/Słownik zadań

Utworzono: 2017-03-24
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10

Liczba odwiedzin posta: 3914

Słownik zadań w Sugesterze to prosty sposób, by ujednolicić rodzaje zadań wpisywanych do systemu. 
Po uzupełnieniu słownika Twoi pracownicy - dodając nowe zadanie i uzupełniając typ - będą mogli wybrać tylko jedną z dostępnych opcji. Usprawni to tworzenie zadań i zapobiegnie powstawaniu takich, które są mało czytelne dla współpracowników.

Od teraz Twoi pracownicy, zamiast wpisywać każdy po swojemu dyspozycję kontaktu z klientem (np. "Zadzwoń", "tel", "kontakt", "miałeś do nich zadzwonić") wybiorą po prostu odpowiedni typ zadania, np. Telefon.

Aby stworzyć swój słownik dla zadań, wejdź w Ustawienia > Konfiguracja CRM i uzupełnij pola:

screenshot suggestor

task1
 

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Komentarze

Dodaj komentarz