Nowości w systemie 27 marca - 2 kwietnia

Utworzono: 2017-03-31
Ostatnia aktualizacja: 2017-09-20
Liczba odwiedzin posta: 784

Zajrzyjcie do naszych nowości i sprawdźcie, co się zmieniło w Sugesterze w ostatnim tygodniu. Miłej lektury!

1. Raport - Lista aktywności klientów

Dodaliśmy do naszego raportu aktywności na kliencie wykres graficzny. Korzystając z tego raportu, możecie w łatwy sposób sprawdzić jakie działania na kliencie poczynili Wasi pracownicy, np. kto ile wykonał telefonów, ile wysłał maili czy umówił spotkań z klientem.



2. Formularze - mapowanie na klienta

Jak wiecie w Sugesterze jest możliwość nie tylko dodawania formularzy od początku do końca dostosowanych do Waszych potrzeb, ale również ich indywidualnego konfigurowania. To od Was zależy czy wypełniony przez klienta formularz trafi do Sugestera jako mail, zadanie czy może na jego podstawie zostanie dodany nowy klient. Właśnie dla tej ostatniej konfiguracji poszerzyliśmy dostępną listę pól, gdzie możecie wybrać, w jakim polu na karcie klienta zostanie zapisana informacja z formularza. Więcej na temat konfiguracji formularzy dowiesz się z naszego wpisu Zaawansowana konfiguracja formularz (mapowanie).



3. Eksport raportów do XLS

Dodaliśmy do naszych dwóch raportów możliwość eksportowania danych do xls. Od teraz zarówno raport Zgłoszenia - pokazujący ilość nowych maili, utworzonych zadań i postów, jak i Lejek sprzedażowy interesów - ukazujący interesy na poszczególnych etapach sprzedaży, można łatwo wyeksportować do plików xls.



4. Zadania cykliczne w kalendarzu

W zeszłym tygodniu informowaliśmy Was o możliwościach naszego nowego kalendarza. Na pewno nie raz jeszcze o nim usłyszycie, gdyż chcemy, by jak najlepiej spełniał swoją funkcję W tym tygodniu przywróciliśmy możliwość wyświetlania zadań cyklicznych. Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o naszym kalendarzu, zajrzyjcie do artykułu Kalendarz w Sugesterze.

5. Import interesów

Od jakiegoś już czasu możecie do Sugestera importować swoje interesy. Wcześniej import interesów odbywał się w ramach importu klientów. Niedawno rozdzieliliśmy te dwie funkcje i teraz możecie importować interesy niezależnie od klientów. Więcej na temat Importowania interesów dowiecie się z naszego artykułu.



Powrót


Dodaj komentarz