Jak jednym kliknięciem zmienić status/dział/osobę odpowiedzialną/tag na liście klientów

Utworzono: 2017-06-27
Ostatnia aktualizacja: 2017-06-27
Liczba odwiedzin posta: 296

Jeśli chcesz dokonać zmian kategorii klienta, chcesz nadać innego opiekuna lub przypisać inny tag całej grupie klientów, nie musisz tego robić pojedynczo, wchodząc w każdego klienta osobno. Wystarczy, że wyszukasz interesującą Cię grupę klientów, np. wszystkich ze statusem Oferta, zaznaczysz checkbox na górze listy przy Nazwie klienta, a następnie z dodatkowej belki, która pojawi się nad listą wybierzesz opcję, jaką chcesz przypisać do całej grupy, np. dział Sprzedaż. Wtedy system automatycznie do całej wybranej grupy przypisze dział Sprzedaży.
W ten sam sposób postępujesz z każdą opcją, jaka jest dostępna na górnej belce nad listą klientów.




Powrót


Dodaj komentarz