Filtry w chacie

Utworzono: 2021-12-06
Ostatnia aktualizacja: 2021-12-08
Liczba odwiedzin posta: 166

Pracując z obsługą klienta za pomocą chatu wiemy, że ważne jest aby łatwo odnaleźć daną rozmowę, szczególnie jeśli pracujemy na wielu chatach jednocześnie. Aby ułatwić proces filtrowania rozmów dodaliśmy trzy nowe filtry. Dzięki nim w łatwy sposób będzie można znaleźć  np rozmowy, które wciąż czekają na odpowiedź operatora. Przy pomocy filtrów żadne pytanie klienta nam nie umknie.

Aby przejść do filtrów chata wystarczy kliknąć w ikonkę kreseczek w prawym górnym rogu okna. Po zastosowaniu tej opcji zostanie wyświetlony boczny panel na którym znajdują się filtry.



Dostępne filtry:
  • Czaty - w tym miejscu można wybrać czat z daną wersją językową. Opcja wyświetla się tylko jeśli na koncie są dodane czaty w różnych językach i były prowadzone na nich rozmowy. Jeśli mamy włączone wersje językowe, ale nikt od nas jeszcze w danej wersji językowej nie napisał, to ta wersja nie będzie wyświetlana na liście.
  • Operator - za pomocą tego filtra można wybrać osobę, do której są przypisane konkretne rozmowy. Na liście wyświetlają się wszystkie osoby, które są ujęte w konfiguracji czatu  jako Operator chatu. Czyli jeśli któryś z czatów ma ustawioną opcję "Kto może odpisywać na czaty" jako "Dowolna osoba". To na liście wyświetlą się wszyscy operatorzy.
  • Status - ten filtr pozwala wyświetlić czaty o określonym statusie
    • obsłużone - to takie chaty w których ostatnia odpowiedź jest od operatora, czyli odpowiedzieliśmy na pytanie a klient nic dodatkowego nie napisał.
    • nieobsłużone - w tym przypadku ostatnia odpowiedź jest od klienta, tzn. że nie odpowiedzieliśmy na ostatnie pytanie klienta.
    • zakończone - zamknięte czaty (obsłużone i nieobsłużone), które zostały zamknięte przez operatora.



 


Powrót


Dodaj komentarz