Jak wysłać email do wielu osób i ukryć adresy odbiorców?

Utworzono: 2019-01-10
Ostatnia aktualizacja: 2019-01-14

Liczba odwiedzin posta: 194

Często zdarza się, że chcesz wysłać tę samą wiadomość do kilku osób jednocześnie, ale zależy Ci, by każdy odbiorca widział tylko swój adres email. W tym celu możesz użyć BCC, ale dużo lepszym sposobem na wysyłkę maila do kilku osób jednocześnie jest skorzystanie z opcji Wielu odbiorców w Sugesterze.

Wysyłając wiadomość do grupy za pomocą tej opcji, każdy email jest wysyłany oddzielnie, a adresat widzi tylko swój adres i widzi wiadomość tak, jakby była wysłana tylko do niego. Możesz skorzystać z wysyłki przez Wielu odbiorców, jeśli chcesz np. do kilku swoich klientów wysłać powiadomienie czy ważny komunikat. Natomiast jeżeli planujesz kampanię lub wysłanie newslettera, użyj do tego mass mailingu.

Funkcja Wielu odbiorców jest dostępna dla wszystkich użytkowników, ale tylko admin lub właściciel konta mogą finalnie wysłać mail. Pracownik z rolą "użytkownik" może przygotować grupowego maila do wysłania, ale nie będzie mógł go ostatecznie wysłać, gdyż domyślnie nie ma do tego uprawnień. Wysyłkę musi zawsze potwierdzić administrator lub właściciel konta, klikając pomarańczowy przycisk Rozpocznij wysyłanie.



Aby wysłać maila do kilku osób jednocześnie tak, by adresy pozostałych odbiorców były niewidoczne:
 
  • w oknie tworzenia nowego maila kliknij opcję Wielu odbiorców


 
  • w polu Adresaci wybierz listę kontaktów, do których chcesz wysłać mail lub kliknij "dodaj nową", jeśli chcesz dodać zupełnie nowych adresatów, których nie masz jeszcze zapisanych w CRMie



 
  • po wybraniu lub dodaniu listy, uzupełnij tytuł i treść maila, możesz też skorzystać z przygotowanego wcześniej szablonu



 
  • kliknij Wyślij
  • system przeniesie Cię do okna, w którym musisz potwierdzić wysyłkę maila, klikając pomarańczowy przycisk Rozpocznij wysyłanie. Jest to ten sam widok co przy wysyłaniu kampanii mailingowej, gdyż Wielu odbiorców jest wysyłane za pomocą mechanizmu mass mailingu.





 


Powrót


Dodaj komentarz