Poznaj nowe funkcje: "wysyłaj publicznie" do grupy odbiorców, rozszerzenie dla opcji "zliczaj otwarcia" i "kliki" w mailu oraz aktualizacja działania stopek dla szablonów maili

Utworzono: 2019-01-11
Ostatnia aktualizacja: 2019-01-25

Liczba odwiedzin posta: 420

Tuż po Nowym Roku mamy dla Was informację o całkiem nowej funkcji, pojawiło się też jedno rozszerzenie i jedna aktualizacja. Zapraszamy do lektury!



1. Jak wysłać mail do grupy pracowników, czyli nowa funkcja "Wysyłaj publicznie"


Nie raz może zdarzyć się sytuacja, że musisz wysłać mail do kolegi czy koleżanki w celu ustalenia szczegółów lub przekazania ważnych informacji. A co jeśli tych koleżanek i kolegów jest więcej niż jeden? :) Żeby nie trzeba było za dużo klikać i każdego pracownika wpisywać w mailu ręcznie, dodaliśmy opcję "Wysyłaj publicznie", która ma za zadanie znacznie skrócić proces wysyłki grupowego maila. Pamiętaj jednak, że ta funkcja powstała głównie z myślą o korespondencji wewnątrz firmy, w środowisku, gdzie wszyscy raczej się znają, a przynajmniej znają swoje adresy email i nie są one tajne. Jak sama nazwa wskazuje, za pomocą funkcji "Wysyłaj publicznie", możesz wysłać wiadomość do grupy osób, a każdy z odbiorców tej grupy zobaczy nie tylko swój adres email, ale również adresy pozostałych członków grupy. Dlatego tę opcję polecamy jedynie do korespondencji wewnętrznej, do grupy klientów zawsze wysyłaj wiadomość za pośrednictwem funkcji Wielu odbiorców. Korzystając z opcji "Wysyłaj publicznie" możesz tworzyć dowolne listy kontaktów, tak samo jak w mailingu.

Więcej szczegółów na temat tej funkcji znajdziesz w artykule Jak wysłać email do grupy pracowników.


 

2.  Rozszerzenie do funkcji "Rejestruj otwarcie emaila" i "Rejestruj kliki w emailach"


Jak wiesz Sugester pozwala na sprawdzanie czy dana wiadomość została otwarta przez odbiorcę oraz czy załączony w mailu link, na którym Ci zależy, został kliknięty. Do tej pory jeśli na koncie były te dwie opcje włączone w Konfiguracji Helpdesku, nie było możliwości, by podczas pisania np pojedynczej wiadomości w konkretnym przypadku można było wyłączyć na chwilę opcję śledzenia. Ale pomyśleliśmy, że może czasami dla konkretnych odbiorców jest Ci to potrzebne, dlatego rozszerzyliśmy "rejestruj otwarcia i kliki" o możliwość zaznaczenia w Konfiguracji Helpdesku czy domyślnie ta opcja ma być aktywna czy nieaktywna na koncie. Jeśli jest nieaktywna, checkboxy rejestruj otwarcie i Rejestruj kliki w oknie tworzenia maila będą odznaczone. W każdej chwili możesz jednak je zaznaczyć jeśli w danej chwili na tym Ci zależy.

Wszystko na temat rozszerzenia i działania samej funkcji znajdziesz w artykule Sprawdzanie czy wysłana wiadomość została otwarta.


 

3. Aktualizacja dotycząca działania stopek w szablonach email


Dla tych, którzy nie widzieli jeszcze naszego komunikatu - wgraliśmy w tym tygodniu aktualizacje dotyczące działania stopek w szablonach maili. Jeśli chcesz wysyłać szablony emaili ze stopkami, sprawdź czy w każdym szablonie znajduje się zmienna {{footer}}

Dokładną instrukcję jak to zrobić znajdziesz w artykule Stopka email.
Więcej na temat szablonów emaili przeczytasz w poście Szablony emaili.

Pamiętaj, zmian konfiguracyjnych może dokonać jedynie administrator konta.


 


Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
konradk131
elo daj mi macro

2019-01-24 16:06

Zgłoś naruszenie zasad

katarzyna
katarzyna
Odpowiedź główna (test)   Czy może Pan sprecyzować?

2019-01-25 09:02

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz