Segmentacja / tagowanie odbiorców mailingu

Utworzono: 2016-07-06
Ostatnia aktualizacja: 2017-05-08

Liczba odwiedzin posta: 630

Odbiorców naszej kampanii e-mail marketingowej możemy dodatkowo posegmentować, dodając do treści naszego komunikatu specjalny link. Ci odbiorcy, którzy w niego klikną, zostaną oznaczeni w Sugesterze tagiem, który pozwoli nam zidentyfikować ich jako bardziej wartościowych i zainteresowanych naszym produktem. Aby skorzystać z opcji segmentacji odbiorców mailingu trzeba wykonać kilka kroków.
W pierwszej kolejności warto upewnić się, czy na naszym koncie włączyliśmy moduł e-mail marketingu. Można to zrobić wchodząc w menu Ustawienia > Więcej. Przycisk uruchamiający moduł znajduje się w prawym dolnym rogu ekranu i wygląda tak:


Po aktywowaniu modułu na górnej belce opcji pojawi się pozycja E-mailing >Wysyłanie e-mailingu



Zobaczysz następujący formularz:



Jeśli chcesz dodać do treści maila link i oznaczyć tagiem klientów, którzy w niego klikną zaznacz odpowiedni checkbox i wpisz nazwę tagu. W kolejnym kroku dodaj wybrany link do treści maila, np do Twojej strony firmowej.

W Sugesterze masz również możliwość dodania do swojego mailingu linka, który umożliwia odbiorcom wypisanie się z dalszych Twoich kampanii. Wystarczy, że klikniesz Więcej opcji i skopiujesz link




Po wypełnieniu wszystkich pól kliknij przycisk Dalej. Zostaniesz przeniesiony do okna wysyłania maila, gdzie będziesz mógł uzupełnić treść wiadomości i dodać linki.

Uwaga! Przy wklejaniu linku Unsubscribe użyj HTML




Po uzupełnieniu maila w treść i linki, kliknij Dalej, a następnie Rozpocznij wysyłanie.



Powrót


Dodaj komentarz