Dodawanie nowości z kanałów RSS klienta i wyświetlenie ich na karcie klienta w CRM

Utworzono: 2017-02-28
Ostatnia aktualizacja: 2018-02-15

Liczba odwiedzin posta: 884

Sugester pozwala na zebranie wszystkich informacji o kliencie w jednym miejscu. Pole RSS URL służy do wyświetlania np. nowości z blogu klienta.
Aby wyświetlić skompresowane informacje ze strony/blogu klienta należy uzupełnić pole linkiem do kanału RSS strony. URL wklejany ma najczęściej roszerzenie XML np http://film.wp.pl/rss.xml ale może być w innej formie np. http://blog.europcar.com.pl/feed/

Skopiowany ze strony/blogu link należy wkleić w pole RSS URL


I po zapisie na karcie klienta wyświetlą się wpisy z blogu klienta np:




Czasami trudno znaleźć link do kanału RSS klienta. Wtedy można skorzystać z poniższej podpowiedzi (czyli znaleźć kanał RSS w kodzie strony klienta)



więcej o rss w Wikipedii


Powrót


Dodaj komentarz