Integracja VoIP z Sugester CRM

Utworzono: 2016-04-08 Liczba odwiedzin posta: 2378

Rozpoczynamy pilotaż integracji modułu CRM z technologią VoIP. Oznacza to, że w Sugesterze można obsługiwać nie tylko pocztę, czaty, zadania i bazę klientów, ale także rozmowy telefoniczne.

Ponieważ integracja z VoIP (telefonią internetową) znajduje się wciąż w fazie testów, to jej funkcjonalność jest ograniczona. Lista działających funkcji będzie się jednak szybko wydłużać. W tej chwili obejmuje ona:

  • rejestrację numeru osoby dzwoniącej;
  • obsługę wielu numerów docelowych;
  • rejestrację godziny oraz daty początku i końca rozmowy;
  • wyświetlanie długości połączenia;
  • rejestrację rodzaju zakończenia rozmowy (kto pierwszy odłożył słuchawkę);
  • przypisywanie pracownika do rozmowy;
  • nagrywanie rozmów (wraz z przechowywaniem i pobieraniem nagrań);
  • dodawanie notatek do rozmów.

Nie jest jeszcze możliwe odbieranie ani rozpoczynanie rozmów z przeglądarki - w tej chwili potrzebna jest do tego osobna aplikacja lub dedykowany telefon VoIP.

W tej chwili korzystanie z VoIP w Sugesterze wymaga ręcznej konfiguracji z naszej strony oraz indywidualnych ustaleń. Jeśli jesteś zainteresowany/a przetestowaniem tej funkcjonalności, to skontaktuj się z nami pod adresem info@sugester.pl.

Uwaga: po założeniu konta u jednego z dostawców należy się z nim skontaktować i je aktywować. Bez tej czynności nie jest możliwe korzystanie z modułu VoIP w Sugesterze.

Providerzy VoIP, z którymi aktualnie mamy integrację:

Skorzystaj z VoiP w Sugesterze



Powrót


Dodaj komentarz