Integracja CRM z VoIP Telecube

Utworzono: 2016-04-08
Ostatnia aktualizacja: 2025-11-20
Liczba odwiedzin posta: 10695


Informujemy o zmianie w dostępności modułu integracji z systemem TeleCube. Integracja ta będzie nadal w pełni działać tylko dla tych kont, które miały ją już wcześniej aktywną. Oznacza to, że nie jest już możliwa aktywacja modułu TeleCube na nowych kontach ani na tych, które dotąd z niego nie korzystały.

Obecnie intensywnie pracujemy nad nową wersją systemu, w której jest już zrealizowana nowoczesna integracja z dostawcą Datera.

Jesteśmy otwarci na Państwa sugestie – chętnie usłyszymy o propozycjach integracji z innymi dostawcami usług telekomunikacyjnych, aby jak najlepiej sprostać Państwa potrzebom. Dziękujemy za zrozumienie i w razie pytań prosimy o kontakt z naszym Działem Wsparcia.




Modułu VOIP:

  1.  załóż konto w Telecube
  2.  uruchom usługę Wirtualnej Centrali w Telecube,
  3. wykup lub przenieś swój dotychczasowy numer w ramach Telecube,
  4. jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, aktywuj moduł VoIP: Ustawienia > Moduły
  5. wejdź w Ustawienia > Ustawienia konta > Integracje w Sugesterze, a następnie podaj login (w przypadku Telecube loginem jest adres mailowy) i hasło z Telecube.pl i zapisz zmiany na dole strony:
screenshot crm

Ostatnim krokiem będzie dodanie do Twojego konta numerów telefonów, z których będziesz korzystał w ramach usługi. Dokładną instrukcję jak dodać samodzielnie numer telefonu do Sugestera znajdziesz w artykule Dodawanie numerów do VOIP.

 

TeleCube to usługi telekomunikacyjne (telefonia internetowa, voip), które w połączeniu z wirtualną centralą telefoniczną, tworzą kompleksowe narzędzie, dzięki któremu przejmujesz pełną kontrolę nad wszystkimi rozmowami telefonicznymi, które odbywają się w Twojej firmie i usprawniasz poziom komunikacji zarówno tej wewnętrznej jak i zewnętrznej.

W ofercie TeleCube znajdują się m.in. stacjonarne i komórkowe numery telefoniczne (polskie i zagraniczne), tanie rozmowy od 5 groszy netto / minutę, sip trunk czy wirtualna centrala telefoniczna, posiadająca takie funkcje jak np. IVR, kolejkowanie, fax internetowy, telekonferencje oraz nagrywanie rozmów.

Zintegrowanie TeleCube VoIP z Sugester CRM daje takie korzyści jak:

  • rejestrację numeru osoby dzwoniącej;
  • obsługę wielu numerów docelowych;
  • rejestrację godziny oraz daty początku i końca rozmowy;
  • wyświetlanie długości połączenia;
  • rejestrację rodzaju zakończenia rozmowy (kto pierwszy odłożył słuchawkę);
  • przypisywanie pracownika do rozmowy;
  • nagrywanie rozmów (wraz z przechowywaniem i pobieraniem nagrań - dostępne na koncie w Telecube);
  • dodawanie notatek do rozmów.


 

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz