Aktualizacja funkcji rejestracji czasu pracy

Utworzono: 2022-02-22
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-02
Liczba odwiedzin posta: 763

Dzięki rejestracji czasu pracy możemy monitorować czas jaki został poświęcony na wykonanie konkretnego zadania, łatwiej też potem przy kolejnych, podobnych, zadaniach planować pracę i szacować czas potrzebny do ich realizacji.
Rejestracja czasu pracy jest często wykorzystywana przy rozwiązywaniu błędów, prowadzeniu projektów czy zleceń dla klienta.
I w związku z tym ostatnim wprowadziliśmy aktualizację, która usprawni proces monitorowania czasu przepracowanego dla danego klienta.

Do tej pory funkcja działała tak, że klikając "start" i "stop" czas wykonywania zadania się zapisywał, ale w timesheecie nie "podpinał się" pod klienta mimo że w zadaniu pole Klient było uzupełnione. Informacja dodawała się jedynie, jeśli pracownik podczas rejestracji czasu, po kliknięciu Stop kliknął dodatkowo przycisk Zapisz.

Natomiast od teraz kliknięcie przez użytkownika przycisku Stop spowoduje od razu zapisanie informacji o kliencie w timesheecie, bez konieczności dodatkowo kliknięcia Zapisz.



Podgląd raportu czasu pracy w Sugesterze z zaznaczoną na zielono kolumną klient i podsumowaniem godzin dla tego klienta



 

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz