Proces obsługi błędów/sugestii zgłaszanych za pomocą widgetu sugestii lub na forum sugestii z perspektywy administratora i klienta.
Utworzono:
2015-12-30
Ostatnia aktualizacja: 2019-05-08
Ostatnia aktualizacja: 2019-05-08
Liczba odwiedzin posta: 1846
Z perspektywy administratora forum wygląda to następująco:
1. Administrator dostaje powiadomienie mailowe że przyszła nowa sugestia (dodana przez widget lub bezpośrednio na forum)
2. Może skomentować sugestię, zmienić jej status i przyporządkować do innej osoby w teamie
3. Gdy sugestia/błąd zostanie rozwiązany ( po zmianie statusu na rozwiązane ) - użytkownik, który dodał sugestię dostaje powiadomienie mailowe (jeżeli wprowadził swój adres e-mail ) że sugestia jest rozwiązana. W powiadomieniu mailowym widnieje link do jego sugestii na forum sugestii
Z perspektywy użytkownika wygląda to tak:
1. Użytkownik dodaje zgłoszenie. Nadaje mu rodzaj ( błąd, pochwała, zgłoszenie, sugestia - lub inne rodzaje dodane przez administratorów)
2. Inni użytkownicy mogą głosować na daną sugestię ( dzięki czemu widać czy jest ważna dla innych osób )
3. Użytkownicy mogą komentować zgłoszenie itp.
4. Po zmianie statusu danego zgłoszenia przez administratorów - użytkownik dostaje powiadomienie że zgłoszenie zostało rozwiązane ( lub zmieniło status na inny) . Powiadomienie mogą dostać również inni użytkownicy głosujący lub komentujący dane zgłoszenie
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz