Poznaj nowe funkcje: widok kolumnowy klientów i projektów, nadawanie kategorii projektom, więcej danych w aktywnościach systemowych

Utworzono: 2018-01-19
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Liczba odwiedzin posta: 1812

Kolejny tydzień intensywnej pracy za nami. Zobaczcie co nowego udało nam się dodać do Sugestera. Z pewnością szczególnie przypadną Wam do gustu widoki kolumnowe klientów i projektów. Ale to nie wszystko co może Was zainteresować. W podsumowaniu ostatnich dwóch tygodni jest ukryta zapowiedź pojawienia się w najbliższym czasie bardzo fajnej funkcji:) Sprawdźcie sami!

1. Widok kolumnowy klientów

Ostatnio mówiliśmy o widoku kolumnowym interesów. Teraz przyszła kolej również na klientów. Funkcja działa dokładnie tak samo jak w interesach - w zależności od tego jaki pipeline wybierzesz, system wyświetli Ci statusy tylko z wybranego kanału sprzedaży. Nazwa każdej kolumny to status. Dzięki takiemu widokowi możesz szybko zmienić status klienta i "przeciągnąć" go do innej kolumny, jeśli Twój potencjalny klient właśnie potwierdził Ci chęć nawiązania współpracy. Taki widok pozwala Ci też łatwo wyświetlić jednocześnie wszystkie etapy, na jakich jesteś z klientem.
Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej, zajrzyj do naszego artykułu Widok kolumnowy klientów.

2. Widok kolumnowy projektów

Poszliśmy za ciosem i do projektów również dodaliśmy widok kolumnowy. Możesz się teraz przełączać między listą a kolumnami i wybrać widok jaki Ci najbardziej odpowiada. Na pewno przewagą nowego widoku kolumnowego jest możliwość szybkiej zmiany statusu projektu, za chwilę dodamy też wyświetlanie grafik podpiętych do danego projektu. Jeśli chcesz zerknąć jak w praktyce działa ta funkcja, przeczytaj nasz krótki artykuł Widok kolumnowy projektów lub ustaw go po prostu u siebie na koncie.

Zrzut ekranu 2018 01 19 o 15
3. Możliwość nadawania kategorii projektom

Jak już jesteśmy przy projektach, to kolejna nowość związana z tym modułem - możliwość nadawania i przypisywania kategorii odpowiednim projektom. Funkcja pojawiła się przede wszystkim po to, by rozróżnić projekty związane z realizacją procesu rezerwacji np pokoi od projektów np sprzedażowych czy marketingowych. Dzięki grupowaniu projektów możesz wybrać, który projekt do jakiej grupy należy i wyświetlać na timelinie projektów czy liście tylko te projekty, które Cię interesują. Dowiedz się więcej na temat kategorii i jej zastosowania w Timelinie z artykułów Kategorie w projektach oraz Timeline projektów.

4. Wielojęzyczna baza wiedzy i zmiana formatki wpisu do bazy wiedzy

Jeśli korzystasz z modułu bazy wiedzy zauważyłeś na pewno ostatnią zmianę dotyczącą wyświetlania formatki do tworzenia/edycji wpisu w bazie wiedzy. Oprócz innego wyglądu nowa formatka posiada nieco mniej opcji. Zredukowaliśmy je tylko do tych najpotrzebniejszych jak możliwość przypisania posta do użytkownika, możliwość zaznaczenia posta jako prywatny (teraz nazywa się to Draft) czy nadania mu odpowiedniej kategorii. Pojawiło się też pole Wersja językowa, które jest zapowiedzią możliwości tworzenia wielojęzycznej bazy wiedzy :) Jeśli masz klientów z różnych stron świata już niedługo będziesz mógł stworzyć dla nich bazę wiedzy w kilku językach, bez konieczności tworzenia osobnych baz, a z możliwością prostego przełączania się między językami. Śledź nasze nowości w przyszłym tygodniu :)
A wszystko na temat modułu bazy wiedzy znajdziesz w cyklu artykułów Baza wiedzy.
Zrzut ekranu 2018 01 19 o 16

5. Wyświetlanie informacji o wysyłce sms w aktywnościach systemowych na karcie klienta

Dla Twojej wygody oraz żebyś był zawsze na bieżąco z tym co się dzieje z Twoim klientem, dodaliśmy wyświetlanie w aktywnościach systemowych informacji o tym kiedy i jaki sms został wysłany do Twojego klienta. Dzięki temu cała historia zmian oraz akcji na kliencie jest w zasięgu Twojej ręki.
Zrzut ekranu z 2018 01 18 15 30 04

6. Wyświetlanie priorytetów na liście zadań w podglądzie klienta i projektu

Ta zmiana zdecydowanie ułatwi Ci pracę na projekcie, organizacją pracy oraz zarządzaniem zadaniami w ramach projektu. Dzięki wyświetlaniu priorytetów również na karcie klienta, od razu widzisz z jak poważnymi zadaniami zmagałeś się dla tego klienta i jakie jeszcze sprawy czekają do załatwienia, a co najważniejsze o jakim priorytecie. Nie musisz już zaglądać do każdego zadania z osobna, by się tego dowiedzieć. I z Sugesterem znowu oszczędzasz czas:)
Więcej o samych priorytetach w artykule Nadawanie priorytetu zadaniu.

Zrzut ekranu 2018 01 19 o 16

7. Więcej danych zaczytywanych z GUS przy tworzeniu nowego klienta

jak wiesz Sugester posiada opcję pobierania danych z rejestru GUS przy dodawaniu do bazy nowego rekordu. Do tej pory zaczytywały się z GUSu wszystkie dane jakie firma przekazała do urzędu oprócz powiatu i województwa. Do tej pory, bo od dziś również i te informacje zaczytają się do systemu! O funkcji pobierania danych przeczytasz w artykule Automatyczne uzupełnianie danych firmy na podstawie NIP.

8. Wyświetlanie statusu na karcie projektu

Przyznasz chyba, że w tych nowościach sporo się dzieje w projektach. Tym razem drobna zmiana, ale jakże istotna i wygodna - wyświetlamy status projektu także na karcie projektu. Do tej pory mogłeś go tylko podejrzeć na liście. A jeśli chcesz sobie przypomnieć jak definiować i nadawać statusy, przeczytaj Zarządzanie statusami projektów.
Zrzut ekranu 2018 01 19 o 16

9. Widok kolumnowy interesów

Tak tak, ten widok już znacie:) Na sam koniec jedna drobna zmiana - wcześniej pisaliśmy, że aby wyświetlić interesy z danego kanału sprzedaży, trzeba wybrać opcję -wszystkie- w polu Status w wyszukiwarce interesów. Słowo -wszystkie- zostało zmienione na pipeline, natomiast funkcja działa niezmiennie:) Możesz sobie o niej przypomnieć, zaglądając do artykułu Widok kolumnowy interesów.





 

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz