Kategorie w projektach

Utworzono: 2018-01-18
Ostatnia aktualizacja: 2019-03-26

Liczba odwiedzin posta: 689

W Sugesterze masz możliwość nadawania kategorii poszczególnym projektom. Kategorie są w pełni definiowalne na poziomie administratora. Dzięki kategoriom użytkownik może bardziej szczegółowo filtrować projekty.

W tym artykule znajdziesz:
  • jak dodać kategorię do projektu
  • jak wyszukiwać projekt po kategorii
  • jak wykorzystać kategorie w timeline projektów

Dodawanie kategorii dla projektu

Aby dodać kategorię do projektu, wejdź w Ustawienia > Ustawienia konta > Kategorie i w oknie Kategorie CRM kliknij +Dodaj kategorię:



UWAGA! Kategorie są wspólne dla klientów i projektów
Po zdefiniowaniu kategorii projektów, możesz je dodawać do każdego projektu. W tym celu wejdź w Projekt>Edycja>Więcej opcji i w polu Kategoria wybierz z listy kategorię, którą chcesz nadać projektowi.

Wyszukiwanie po kategorii

Wystarczy, że w wyszukiwarce po prawej stronie na liście projektów wybierzesz kategorię, z której projekty chcesz zobaczyć. Gotowe!


 

Wykorzystywanie kategorii projektów w Timelinie projektów

Kategorie projektów wiążą się ściśle z funkcją Timeline projektów. Jeśli używasz Timelinu projektów do rezerwacji pokoi/sal, a oprócz tego prowadzisz inne projekty, niezwiązane z bookowaniem, zajrzyj koniecznie do artykułu Timeline projektów.


 


Powrót


Dodaj komentarz