Kategorie w projektach

Utworzono: 2018-01-18
Ostatnia aktualizacja: 2018-04-16

Liczba odwiedzin posta: 244

W Sugesterze masz możliwość nadawania kategorii poszczególnym projektom. Kategorie są w pełni definiowalne na poziomie administratora. Dzięki kategoriom użytkownik może bardziej szczegółowo filtrować projekty.


Dodawanie kategorii dla projektu


Aby dodać kategorię do projektu, wejdź w Ustawienia>Ustawienia konta>Kategorie i w oknie Kategorie CRM kliknij +Dodaj kategorię



UWAGA! Kategorie są wspólne dla klientów i projektów

Po zdefiniowaniu kategorii projektów, możesz je dodawać do każdego projektu. W tym celu wejdź w Projekt>Edycja>Więcej opcji i w polu Kategoria wybierz z listy kategorię, którą chcesz nadać projektowi.


Wyszukiwanie po kategorii


Wystarczy, że w wyszukiwarce po prawej stronie na liście projektów wybierzesz kategorię, z której projekty chcesz zobaczyć. Gotowe!



Wykorzystywanie kategorii projektów w Timelinie projektów


Kategorie projektów wiążą się ściśle z funkcją Timeline projektów. Jeśli używasz Timelinu projektów do rezerwacji pokoi/sal, a oprócz tego prowadzisz inne projekty, niezwiązane z bookowaniem, zajrzyj koniecznie do artykułu Timeline projektów.



Powrót


Dodaj komentarz