Jak dodać Sugester live chat do platformy Shopify?

Utworzono: 2016-02-01
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-25
Liczba odwiedzin posta: 3693

Aby dodać Sugester live chat do Twojego sklepu w platformie Shopfiy wykonaj następujące kroki:

  1. Skopiuj skrypt live chatu Sugester do pliku tekstowego lub schowka. Znajdziesz go w Sugesterze w menu Ustawienia > Konfiguracja live chata. Twój kod będzie wyglądał podobnie do tego:
  2. Zaloguj się na swoje konto w Shopify.
  3. W menu po lewej stronie kliknij opcję Online store.
  4. Zobaczysz nowe menu - wybierz z niego opcję Themes.
  5. W prawym górnym rogu ekranu kliknij przycisk Customize theme.
  6. W lewym górnym rogu ekranu kliknij przycisk Theme options i z rozwijanego menu wybierz opcję Edit HTML/CSS.
  7. Z listy komponentów po lewej stronie wybierz główny plik Twojego szablonu - w naszym przykładzie nazywa się on theme.liquid.
  8. Przewiń kod szablonu do samego końca i wklej skrypt z pierwszego kroku zaraz przed tagiem </body>.
  9. Gotowe! Po zapisaniu zmian czat Sugester będzie widoczny na wszystkich stronach Twojego sklepu.
 

Podpowiedź wideo


Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Komentarze

Dodaj komentarz