Jak dodać Sugester live chat do platformy Bigcommerce?
Utworzono:
2016-02-01
Ostatnia aktualizacja: 2021-12-13
Ostatnia aktualizacja: 2021-12-13
Liczba odwiedzin posta: 3917
Aby dodać Sugester live chat do Twojego sklepu w platformie Bigcommerce wykonaj następujące kroki:
- Skopiuj skrypt live chatu Sugester do pliku tekstowego lub schowka. Znajdziesz go w Sugesterze w menu Ustawienia > Konfiguracja live chata. Twój kod będzie wyglądał podobnie do tego:
- Zaloguj się na swoje konto w Bigcommerce.
- Kliknij Settings w menu po lewej stronie.
- Wybierz Live Chat z kolumny Advanced Settings.
- Na liście, która się pojawi, zaznacz Other Third Party Live Chat Service.
- W prawym dolnym rogu kliknij Save.
- Pojawi się nowa zakładka o nazwie Other Third Party Live Chat Service - kliknij w nią.
- Wklej kod z pierwszego punktu w puste pole.
- W prawym dolnym rogu kliknij Save.
- Gotowe! Czat Sugester będzie widoczny na wszystkich stronach Twojego sklepu.
Podpowiedź wideo
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz