Jak dodać Sugester live chat do CMS Drupal?

Utworzono: 2016-03-04
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-18
Liczba odwiedzin posta: 2457

Aby dodać Sugester live chat do Drupal wykonaj kroki z poniższej instrukcji. Kroki są identyczne dla Drupal 7 i Drupal 8 oraz bardzo podobne dla Drupal 6. Ilustracje w artykule pochodzą z Drupal 7.

  1. Skopiuj skrypt live chatu Sugester do pliku tekstowego lub schowka. Znajdziesz go w Sugesterze w menu Ustawienia > Konfiguracja live chata. Twój kod będzie wyglądał podobnie do tego:
  2. Zaloguj się do swojego panelu administracyjnego i na górnej belce przejdź do zakładki Configuration > Content Authoring > Text formats.
  3. Kliknij Add text format.
  4. Nazwij swój nowy format "Bez filtrowania" (lub podobnie - ważne, żeby było jasne że elementy w tym formacie nie są filtrowane). W sekcji Roles zaznacz opcję administrator, a w sekcji Enabled filters pozostaw wszystkie opcje odznaczone.
  5. Kliknij Save configuration.
  6. Na górnej belce przejdź do zakładki Structure, wejdź w panel Blocks i wybierz opcję Add block.

  7. W polu Block title podaj nazwę, którą będą widzieć użytkownicy (np. 'live chat'). W polu Block description podaj np. 'Sugester live chat'. W pole Block body wklej swój kod czatu z punktu pierwszego. Jako Text format wybierz "Bez filtrowania". Pozostałe ustawienia zostaw bez zmian/puste.
  8. Kliknij Save block.
  9. Na liście bloków znajdź "Sugester live chat" i w kolumnie Region wybierz opcję Footer.
  10. Przesuń ekran do końca i kliknij Save blocks.
  11. Gotowe! Sugester live chat będzie od tej pory wyświetlany na twojej stronie w Drupal.

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz