Jak dodać Sugester live chat do platformy RedCart?

Utworzono: 2016-01-27
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-22
Liczba odwiedzin posta: 3503

Aby dodać Sugester live chat do Twojego sklepu w platformie RedCart wykonaj następujące kroki:

  1. Skopiuj skrypt live chatu Sugester do pliku tekstowego lub schowka. Znajdziesz go w Sugesterze w menu Ustawienia > Konfiguracja live chata. Twój kod będzie wyglądał podobnie do tego:
  2. Zaloguj się na swoje konto w Redcart.pl i wejdź w menu Ustawienia > Podstawowe ustawienia > Ustawienia dodatkowe.
  3. Przejdź do sekcji Skrypty JavaScript i w klej kod czatu Sugester w puste pole.
  4. W prawym górnym rogu strony kliknij Zapisz.
  5. Gotowe!
 

Podpowiedź wideo


Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz