Jak dodać Sugester live chat do platformy RedCart?
Utworzono:
2016-01-27
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-22
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-22
Liczba odwiedzin posta: 3779
Aby dodać Sugester live chat do Twojego sklepu w platformie RedCart wykonaj następujące kroki:
- Skopiuj skrypt live chatu Sugester do pliku tekstowego lub schowka. Znajdziesz go w Sugesterze w menu Ustawienia > Konfiguracja live chata. Twój kod będzie wyglądał podobnie do tego:
- Zaloguj się na swoje konto w Redcart.pl i wejdź w menu Ustawienia > Podstawowe ustawienia > Ustawienia dodatkowe.
- Przejdź do sekcji Skrypty JavaScript i w klej kod czatu Sugester w puste pole.
- W prawym górnym rogu strony kliknij Zapisz.
- Gotowe!
Podpowiedź wideo
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz