Jak dodać Sugester live chat do platformy Shopify?
Utworzono:
2016-02-01
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-25
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-25
Liczba odwiedzin posta: 3907
Aby dodać Sugester live chat do Twojego sklepu w platformie Shopfiy wykonaj następujące kroki:
- Skopiuj skrypt live chatu Sugester do pliku tekstowego lub schowka. Znajdziesz go w Sugesterze w menu Ustawienia > Konfiguracja live chata. Twój kod będzie wyglądał podobnie do tego:
- Zaloguj się na swoje konto w Shopify.
- W menu po lewej stronie kliknij opcję Online store.
- Zobaczysz nowe menu - wybierz z niego opcję Themes.
- W prawym górnym rogu ekranu kliknij przycisk Customize theme.
- W lewym górnym rogu ekranu kliknij przycisk Theme options i z rozwijanego menu wybierz opcję Edit HTML/CSS.
- Z listy komponentów po lewej stronie wybierz główny plik Twojego szablonu - w naszym przykładzie nazywa się on theme.liquid.
- Przewiń kod szablonu do samego końca i wklej skrypt z pierwszego kroku zaraz przed tagiem </body>.
- Gotowe! Po zapisaniu zmian czat Sugester będzie widoczny na wszystkich stronach Twojego sklepu.
Podpowiedź wideo
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Komentarze
Dodaj komentarz