Godziny pracy czatu

Utworzono: 2016-03-02
Ostatnia aktualizacja: 2017-08-16
Liczba odwiedzin posta: 1139

W Sugesterze jest możliwość ustawienia godzin pracy czatu. Dzięki temu Twój czat będzie aktywny tylko w godzinach otwarcia Twojej firmy. W ten sposób unikniesz sytuacji, w której klienci będą zirytowani niemożliwością kontaktu z Tobą np. późnym wieczorem.

Aby ustawić godziny pracy czatu zaloguj się na swoje konto i wejdź w Ustawienia > Konfiguracja live chata, wybierz odpowiedni czat i kliknij Edytuj. Na ekranie, który zobaczysz, rozwiń Więcej opcji i przejdź do pozycji Godziny otwarcia.

Wybór godzin otwarcia czatu

W tym miejscu możesz wybrać różne godziny pracy czatu dla każdego dnia tygodnia oraz wybrać jeden z wariantów korzystania z tej opcji:

  • Nie używaj godzin otwarcia - funkcja jest wyłączona;
  • Czat jest online, gdy właśnie są godziny otwarcia oraz operator jest zalogowany - czat będzie aktywny tylko wtedy, kiedy spełnione są obydwa warunki;
  • Czat jest online, gdy właśnie są godziny otwarcia lub operator jest zalogowany - czat będzie aktywny zawsze wtedy, kiedy jest spełniony przynajmniej jeden warunek (czyli też poza godzinami otwarcia o ile jakiś operator jest zalogowany);
  • Czat jest online, gdy właśnie są godziny otwarcia - czat jest aktywny w wybranych godzinach bez względu na to, czy operatorzy są zalogowani.


Powrót


Dodaj komentarz