Upewnij się, że masz to wszystko aktywne zanim zaczniesz czatować z klientem
Utworzono:
2022-06-15
Ostatnia aktualizacja: 2022-06-20
Ostatnia aktualizacja: 2022-06-20
Liczba odwiedzin posta: 684
Zanim zaczniemy po raz pierwszy rozmawiać z klientami na czacie, powinniśmy się upewnić, że:
- każdy z użytkowników ma dostęp do czatu. W tym celu należy wejść w Ustawienia -> Konfiguracja czatu, wejść w Edycję wybranego czatu i sprawdzić jakie są ustawienia w polu "Kto może odpisywać na czaty". Jeżeli korzystamy z ról, należy sprawdzić czy dany użytkownik ma przypisaną rolę z uprawnieniami do czatu
- wygląd czatu jest poprawny i czat dobrze się wyświetla na stronie
- godziny czatu są poprawnie ustawione i że jesteśmy online
- mamy włączone powiadomienia dźwiękowe o nowej wiadomości na czacie. W ten sposób łatwiej nam będzie kontrolować przebieg rozmów
- mamy dodane szablony odpowiedzi. Dzięki nim szybko odpowiemy na często powtarzające się pytania. Są bardzo przydatne zwłaszcza gdy mamy duży ruch na czacie i jednocześnie rozmawiamy z kilkoma klientami
- mamy dodany szablon maila odpowiedzi na czacie, gdy klient opuścił już czat.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz