Szablony odpowiedzi na czacie

Utworzono: 2016-04-06
Ostatnia aktualizacja: 2016-10-04
Liczba odwiedzin posta: 1776

Rozmowy z klientami często zawierają powtarzalne elementy - powitania, pożegnania czy odpowiedzi na popularne pytania. Żeby oszczędzić Twój czas, dodaliśmy do Sugestera możliwość tworzenia szablonów odpowiedzi na czacie. W ten sposób zamiast wielokrotnie wpisywać tę samą treść wystarczy, że naciśniesz jeden przycisk.

Nowy szablon możesz stworzyć z poziomu panelu operatora (pod polem tekstowym gdzie zwykle wpisuje się treść korespondencji), należy rozwinąć menu  "Szablony" i wybrać pozycję Nowy szablon +

W kolejnym panelu możesz wybrać nazwę szablonu (będzie wyświetlana na przycisku w panelu operatora), jego treść, oznaczyć czy jest aktywny i zdecydować w którym widgecie będzie dostępny.

Po wypełnieniu formularza i kliknięciu przycisku Zapisz nowy szablon będzie gotowy do użycia.



Powrót


Dodaj komentarz