Szablony odpowiedzi na czacie

Utworzono: 2016-04-06
Ostatnia aktualizacja: 2022-02-18
Liczba odwiedzin posta: 3857

Rozmowy z klientami często zawierają powtarzalne elementy - powitania, pożegnania czy odpowiedzi na popularne pytania. Żeby zaoszczędzić czas, można stworzyć w Sugesterze kilka szablonów odpowiedzi, a potem wykorzystywać je podczas rozmów na czacie. W ten sposób zamiast wielokrotnie wpisywać tę samą treść wystarczy nacisnąć jeden przycisk.


Nowy szablon można stworzyć z poziomu panelu operatora. Wystarczy w polu pisania tekstu przez operatora kliknąć na wielokropek po prawej stronie i wybrać Dodaj nowy szablon



W nowootwartym oknie wyświetli się panel do uzupełnienia szablonu. W tym miejscu można wpisać nazwę szablonu, dzięki której będzie wiadomo czego szablon dotyczy, uzupełnić jego treść, oznaczyć czy jest aktywny i zdecydować, w którym widgecie będzie dostępny.



Po wypełnieniu wszystkich pól i kliknięciu przycisku Zapisz nowy szablon będzie gotowy do użycia.




 

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz