Odpowiedź na pytanie na czacie gdy klient opuścił już czat
Utworzono:
2022-06-20
Ostatnia aktualizacja: 2022-06-20
Ostatnia aktualizacja: 2022-06-20
Liczba odwiedzin posta: 592
W sytuacji, kiedy klient zada pytanie na czacie i opuści konwersację, możemy mu wysłać odpowiedź na czacie oraz wysłać mail. Dzięki temu nawet jeśli klient nie wróci na czat, to jest duża szansa, że przeczyta email.
Najlepiej jest przygotować sobie szablon maila dla odpowiedzi na czacie.
Przykładowy szablon:
Za każdym razem kiedy odopowadamy na rozmowę na czacie, kiedy klient opuścił już konwersację, a jest w naszej bazie klientów, najlepiej zrobić to w następujący sposób:
Jeśli odwiedzający stronę pozostawił pytanie na czacie, ale nie jest naszym klientem, należy wysłać mu mail, wchodząc w zakładkę Inbox -> Wyślij email
Najlepiej jest przygotować sobie szablon maila dla odpowiedzi na czacie.
Przykładowy szablon:
Za każdym razem kiedy odopowadamy na rozmowę na czacie, kiedy klient opuścił już konwersację, a jest w naszej bazie klientów, najlepiej zrobić to w następujący sposób:
- z poziomu czatu przejść do karty klienta za pomocą przycisku "Przejdź do karty klienta"
- na karcie klienta kliknąć w sekcji "Kontakty" w adres mailowy, do którego chcemy wysłać odpowiedź
- w oknie nowej wiadomości należy wybrać szablon maila dla odpowiedzi na czacie
- uzupełniamy treść szablonu i wysyłamy mail
Jeśli odwiedzający stronę pozostawił pytanie na czacie, ale nie jest naszym klientem, należy wysłać mu mail, wchodząc w zakładkę Inbox -> Wyślij email
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz