Karta klienta

Utworzono: 2021-08-17
Ostatnia aktualizacja: 2021-08-17
Liczba odwiedzin posta: 410

Dzięki karcie klienta mamy różnego rodzaju dane oraz historię kontaktu w jednym miejscu. Możemy dodać do niej  informacje związane z obsługą klienta. W jednym miejscu mamy informację odnośnie adresu, danych kontaktowych, pracowników klienta oraz całą korespondencję. Jeśli na koncie są skonfigurowane moduły Voip i WebChat to na karcie klienta wyświetla się również historia kontaktów telefonicznych (Voip) oraz rozmów przez komunikator (WebChat).

Na karcie klienta widoczne są rownież interesy (dodane płatności) oraz informacje, które projekty wykonujemy dla kontrahenta a także tagi, dzięki którym możemy w prosty sposób segregować klientów wg różnych kluczy.



 

Jeśli mamy włączone wszystkie moduły to możemy dodać następujące czynności

  • notatkę
  • interes
  • płatność
  • kontakt
  • projekt
  • aktywność
  • czas pracy
  • akcję (opcja dostępna dla administratorów/ właścicieli kont)
  • tagi
  • wydarzenie


Powrót


Dodaj komentarz