Dodawanie notatki do klienta

Utworzono: 2017-12-19
Ostatnia aktualizacja: 2018-12-13

Liczba odwiedzin posta: 778

Sugester daje Ci możliwość dodawania notatek do profilu klienta. Możesz dodać tyle notatek ile potrzebujesz. Każda z nich będzie opatrzona datą i nazwiskiem użytkownika, który ją stworzył. Na profilu klienta Notatka wyświetlana jest chronologicznie.

Uwaga! Notatka różni się od pola Opis na karcie klienta. Użyj pola Opis jeśli chcesz dodać ogólne informacje o kliencie, charakteryzujące go. Natomiast jeśli potrzebujesz zapisać ustalenia z klientem dotyczące np rabatów, przedłużenia umowy i zależy Ci, by wiedzieć dokładnie kiedy i przez kogo były zapisane te informacje - wykorzystaj do tego opcję +Notatka.


Dodawanie notatki


Aby dodać notatkę do klienta, rozwiń strzałkę przy przycisku Wyślij email i wybierz +Notatka. W nowo otwartym oknie będziesz mógł wpisać nazwę i opis dodawanej notatki.



Lista wszystkich dodanych notatek będzie wyświetlać się chronologicznie w polu Notatki pod danymi teleadresowymi na karcie klienta.


Edycja/usuwanie pola Notatka

Aby edytować/usunąć notatkę, którą właśnie dodałeś, należy wejść na kartę klienta i kliknąć ikonkę klucza w prawym górnym rogu w polu notatki.


W przypadku Edycji, po naniesieniu zmian do notatki, wystarczy kliknąć Zapisz.




Uwaga! W notatce możesz edytować jej treść, nie masz natomiast możliwości edycji daty dodania.








 


Powrót


Dodaj komentarz