Historia korespondencji mailowej na karcie klienta
Utworzono:
2022-04-22
Ostatnia aktualizacja: 2022-04-22
Ostatnia aktualizacja: 2022-04-22
Liczba odwiedzin posta: 840
Suester umożliwia nie tylko budowanie swojej bazy klientów za pomocą modułu CRM, ale też obsługę korespondencji firmowej dzięki modułowi poczty. Wszytko odbywa się w jednym systemie, a przejście z inboxu do informacji o kliencie i odwrotnie to jedno kliknięcie.

Korzystając jednocześnie z modułu CRM i poczty mamy wszystkie najważniejsze informacje dotyczące klienta i kontaktu z nim w jednym miejscu, czyli na karcie klienta.
Połączenie modułów CRM i poczty niesie ze sobą wiele korzyści, przede wszystkim umożliwia uporządkowanie korespondencji firmowej oraz buduje historię kontaktu z klientem.
Dodatkowo jest to duże ułatwienie dla pracowników, ponieważ - z poziomu karty klienta - mogą nie tylko sprawdzić najważniejsze dane klienta, ale też czego dotyczył ostatni mail do klienta, kto z pracowników ostatnio odpowiadał na wiadomość oraz to jaki ma ona status.
W sekcji Email na karcie klienta - tak samo jak w inboxie - wyświetlane są wiadomości pogrupowane w wątki. Można też szybko "podejrzeć" daną wiadomość, używając strzałeczki po lewej stronie przy tytule maila (identycznie jak w inboxie).
Będąc na karcie klienta, można też od razu wysłać do niego mail. Wystarczy kliknąć na przycisk +Wyślij email lub kliknąć na dowolny kontakt przypisany do tego klienta. System przeniesie nas do okna wysyłki maila.

Na karcie klienta wczytuje się 100 maili, zaczynając od tych najnowszych.

Korzystając jednocześnie z modułu CRM i poczty mamy wszystkie najważniejsze informacje dotyczące klienta i kontaktu z nim w jednym miejscu, czyli na karcie klienta.
Połączenie modułów CRM i poczty niesie ze sobą wiele korzyści, przede wszystkim umożliwia uporządkowanie korespondencji firmowej oraz buduje historię kontaktu z klientem.
Dodatkowo jest to duże ułatwienie dla pracowników, ponieważ - z poziomu karty klienta - mogą nie tylko sprawdzić najważniejsze dane klienta, ale też czego dotyczył ostatni mail do klienta, kto z pracowników ostatnio odpowiadał na wiadomość oraz to jaki ma ona status.
W sekcji Email na karcie klienta - tak samo jak w inboxie - wyświetlane są wiadomości pogrupowane w wątki. Można też szybko "podejrzeć" daną wiadomość, używając strzałeczki po lewej stronie przy tytule maila (identycznie jak w inboxie).
Będąc na karcie klienta, można też od razu wysłać do niego mail. Wystarczy kliknąć na przycisk +Wyślij email lub kliknąć na dowolny kontakt przypisany do tego klienta. System przeniesie nas do okna wysyłki maila.

Na karcie klienta wczytuje się 100 maili, zaczynając od tych najnowszych.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz