Jak stworzyć badanie NPS

Utworzono: 2016-07-05
Ostatnia aktualizacja: 2016-07-05
Liczba odwiedzin posta: 802

Badanie NPS, czyli Net Promoter Score, to prosty sposób na poznanie poziomu zadowolenia Twoich klientów. Po zakończeniu badania otrzymasz jeden wynik - od -100 do +100 - który pozwoli Ci szybko zorientować się w opiniach osób korzystających z Twoich usług czy produktów.
Aby utworzyć nowe badanie NPS musisz mieć włączony na swoim koncie moduł "Formularze". Aby to zrobić, przejdź do menu Ustawienia > Więcej... i kliknij w ikonę Formularze.
Na górnej belce opcji pojawi się nowa pozycja - Formularze. Kliknij w nią i wybierz na ekranie opcję Utwórz ankietę NPS. Zobaczysz ekran, na którym możesz zmienić różne właściwości formularza. Wszystkie pola dokładnie opisujemy w tym artykule.

Kiedy wybierzesz już odpowiednie parametry możesz zapisać Twoją nową ankietę. Przykładowa strona z gotowym formularzem wygląda w ten sposób:

Gotowy formularz możesz następnie rozesłać do swoich klientów korzystając z modułu e-mail marketing lub bezpośrednio z poziomu formularza.

Wyniki Twojego badania możesz obejrzeć w Sugesterze lub pobrać jako plik XLS (Excel).

 


Powrót


Dodaj komentarz