Jak dodać czat Sugestera do swojej strony

Utworzono: 2015-10-12
Ostatnia aktualizacja: 2016-05-18

Liczba odwiedzin posta: 1780

Aby dodać czat Sugestera do swojej strony, zaloguj się na swoje konto i wejdź w menu Ustawienia > Konfiguracja czatu, a następnie kliknij przycisk Dodaj. Zobaczysz następujące opcje:

W tym miejscu możesz wyedytować kolejno:

  • Nazwę - widoczną tylko dla ciebie nazwę danego czatu;
  • Tytuł na okienku czatu - widoczny dla użytkowników tytuł czatu (np. "Czat Firma ABC");
  • Kolor - kolorystyka czatu. Dostępne kolory to biały, szary, czarny, niebieski, zielony i czerwony;
  • Położenie - w którym miejscu strony będzie wyświetlał się czat. Dostępne opcje to prawy dolny róg i lewy dolny róg;
  • Domyślna nazwa rozmówcy - tak będzie nazywał się w konwersacji twój klient (domyślnie "Gość");
  • Placeholder - treść tekstu zachęcającego do wpisania wiadomości, np. "Kliknij tu i wpisz wiadomość";
  • Info w okienku czata - informacja dla klientów, np. "Zapraszamy do rozmowy z przedstawicielem naszej firmy";
  • Wersja językowa - język, w którym będzie wyświetlany interfejs czatu. Dostępne języki to polski, angielski, hiszpański i niemiecki;
  • Aktywny - czy czat będzie wyświetlany na stronie.

 

Poniżej, po kliknięciu przycisku Więcej opcji, możesz zmienić jeszcze te ustawienia:

  • Dział - określa użytkownicy z którego działu mogą odpowiadać na pytania z czatu;
  • Podgląd aktywności na stronie - określa poziom szczegółowości komunikatów o tym, co dzieje się na Twojej stronie (kto przegląda jakie podstrony itp.);
  • Komunikat o niedostępności - w tym miejscu możesz wpisać treść komunikatu, który zobaczą użytkownicy wchodzący na czat kiedy jesteś offline;
  • Wysyłaj powiadomienia na e-mail na czaty bez odpowiedzi - wysyłanie powiadomień o wpisach na czacie, na które nie było odpowiedz
  • Informacja zwrotna na zostawioną wiadomość - treść komunikatu, który zobaczą użytkownicy po wpisaniu wiadomości pod twoją nieobecność (np. "Dziękujęmy za wiadomość, postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej")

 

Kiedy skończysz zmieniać ustawienia, kliknij Zapisz. Zobaczysz kod, który musisz wkleić do źródła swojej strony. Wygląda on w ten sposób:

Ważne - kod należy wkleić na samym końcu strony, przed tagiem </body>


W dziale Konfiguracja opisaliśmy jak można skonfigurować czat i dostosować do własnych potrzeb, natomiast w dziale Integracje opisaliśmy jak szybko dodać Czat do popularnych aplikacji i sklepów internetowych.


Po wklejeniu kodu na stronę trzeba przejść do podstrony Czaty w aplikacji i czekać na zgłoszenia od klientów :) - miłego czatowania!

 



Powrót


Dodaj komentarz