Nowości w Sugesterze: foldery w inboxie, kopiowanie formularzy, rozszerzenie eksportu klientów oraz dodawanie notatek do klientów
Utworzono:
2016-11-04
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Liczba odwiedzin posta: 2549
Zobaczcie, co ostatnio zmieniliśmy w naszym programie, żeby praca z nim była jeszcze prostsza i przyjemniejsza. Zapraszamy do lektury!
Aby w pełni dostosować funkcję tworzenia formularzy do Waszych potrzeb, dodaliśmy do nich opcję drag&drop, dzięki której możesz zmieniać kolejność dodawanych do formularzy pól w dowolnym momencie. Oszczędzasz czas, który możesz zainwestować w inne akcje na swoim koncie.
Więcej o formularzach dowiesz się z naszego artykułu.
Dodaliśmy do Sugestera dawno wyczekiwaną funkcjonalność - możliwość tworzenia folderów, która jeszcze bardziej usprawni proces zarządzania pocztą w Twojej firmie. Łatwo stworzysz tyle folderów, ile jest Ci potrzebnych do efektywnego zarządzania mailami. Wszystkie wiadomości, które chcesz mieć pod ręką, możesz np umieścić w folderze Ważne, sugestie swoich pracowników lub klientów przeniesiesz do folderu Pomysły, a wiadomości z aplikacjami na nowe stanowisko znajdą się w folderze Rekrutacje.
Dodatkowo w ustawieniach możesz zaznaczyć, czy foldery mają być widoczne dla całego teamu, czy tylko dla Ciebie.
Możesz też określić czy pusty folder ma być widoczny w inboxie oraz czy maile przypisane do danego folderu mają się pojawiać tylko w nim, czy również w inboxie.
Więcej na ten temat znajdziesz w naszym artykule o folderach.
W systemie pojawiła się opcja kopiowania formularzy. Nie musisz już tracić czasu na tworzenie nowego formularza, wystarczy jednym kliknięciem myszy go skopiować.
Dodaliśmy dwie nowe zmienne do maili, dzięki którym zaznaczysz w stopce jaki adres mailowy i jaka nazwa ma się wyświetlać przy założeniu, że jet ich na Twoim koncie wiele.
Jak dodać stopkę w Sugesterze znajdziesz w naszym artykule w bazie wiedzy.
Rozszerzyliśmy eksport klientów o dwie nowe pozycje - Osobę odpowiedzialną i Tagi. Możesz teraz wyeksportować jeszcze więcej danych ze swojej bazy klientów.
Więcej informacji na temat eksportów we wpisie Jak wyeksportować listę klientów/kontaktów.
Ze względu na jakość obsługi i skrócenie czasu oczekiwania na odpowiedź, postanowiliśmy domyślnie włączyć bezterminowy dostęp do nowoutworzonych kont w Sugesterze. Dzięki temu nowi klienci nie będą musieli za każdym razem udzielać naszemu supportowi dostępu, kiedy przeanalizowanie zgłoszenia wymaga akcji na koncie.
Oczywiście bezterminowy dostęp można zablokować.
Jeśli chcesz wiedzieć jak to zrobić, przeczytaj wpis Jak udzielić dostępu pomocy technicznej.
Wsłuchując się w Wasze sugestie, dodaliśmy możliwość tworzenia do klienta kilku odrębnych notatek. Możesz przy kliencie zamieszczać więc różne informacje dodatkowe, bez obawy, że "zleją się" one w jedną całość. Każda notatka może dotyczyć innego wpisu.
Więcej we wpisie Dodawanie notatki do klienta.
Tworząc swoją bazę klientów, to Ty decydujesz, które kolumny wyświetlają się na liście. Od teraz w głównym widoku listy możesz wyświetlać również notatkę, jaka jest dołączona do danego klienta. Dzięki temu możesz przejrzeć najważniejsze informacje dotyczące klienta, bez konieczności wchodzenia na jego profil za każdym razem.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykule Własne widoki listy klientów.
Ponieważ nieraz pytaliście nas o możliwość przedzielania jednego zadania kilku użytkownikom, postanowiliśmy dodać tę opcję. Wykorzystaliśmy do tego tworzenie grup i przypisywanie do nich konkretnych użytkowników. Od teraz w łatwy sposób poinformujesz kilka osób o spotkaniu czy zadaniu teamowym, bez konieczności tworzenia kilku takich samych zadań. Każdy z członków grupy otrzyma na swój inbox powiadomienie o przydzielonym zadaniu, będzie ono też widoczne w jego kalendarzu.
Aby dowiedzieć się więcej o tej funkcji, przeczytaj nasz artykuł o grupach.
Uwaga! Uwaga!
Na koniec serdecznie Was zapraszamy na Targi eHandlu. Też tam będziemy! Jeśli macie ochotę lepiej nas poznać, zadać nam kilka pytań, a przy okazji otrzymać od nas rabat, przyjdźcie do Centrum EXPO na Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Targi już 9 listopada. Czekamy na Was!
https://targiehandlu.pl/
1. Drag&drop w formularzach
Aby w pełni dostosować funkcję tworzenia formularzy do Waszych potrzeb, dodaliśmy do nich opcję drag&drop, dzięki której możesz zmieniać kolejność dodawanych do formularzy pól w dowolnym momencie. Oszczędzasz czas, który możesz zainwestować w inne akcje na swoim koncie.
Więcej o formularzach dowiesz się z naszego artykułu.
2. Foldery w inboxie
Dodaliśmy do Sugestera dawno wyczekiwaną funkcjonalność - możliwość tworzenia folderów, która jeszcze bardziej usprawni proces zarządzania pocztą w Twojej firmie. Łatwo stworzysz tyle folderów, ile jest Ci potrzebnych do efektywnego zarządzania mailami. Wszystkie wiadomości, które chcesz mieć pod ręką, możesz np umieścić w folderze Ważne, sugestie swoich pracowników lub klientów przeniesiesz do folderu Pomysły, a wiadomości z aplikacjami na nowe stanowisko znajdą się w folderze Rekrutacje.
Dodatkowo w ustawieniach możesz zaznaczyć, czy foldery mają być widoczne dla całego teamu, czy tylko dla Ciebie.
Możesz też określić czy pusty folder ma być widoczny w inboxie oraz czy maile przypisane do danego folderu mają się pojawiać tylko w nim, czy również w inboxie.
Więcej na ten temat znajdziesz w naszym artykule o folderach.
3. Kopiowanie formularzy
W systemie pojawiła się opcja kopiowania formularzy. Nie musisz już tracić czasu na tworzenie nowego formularza, wystarczy jednym kliknięciem myszy go skopiować.
4. Nowe zmienne dla maili
Dodaliśmy dwie nowe zmienne do maili, dzięki którym zaznaczysz w stopce jaki adres mailowy i jaka nazwa ma się wyświetlać przy założeniu, że jet ich na Twoim koncie wiele.
Jak dodać stopkę w Sugesterze znajdziesz w naszym artykule w bazie wiedzy.
5. Rozszerzony eksport klientów
Rozszerzyliśmy eksport klientów o dwie nowe pozycje - Osobę odpowiedzialną i Tagi. Możesz teraz wyeksportować jeszcze więcej danych ze swojej bazy klientów.
Więcej informacji na temat eksportów we wpisie Jak wyeksportować listę klientów/kontaktów.
6. Bezterminowy dostęp do nowych kont dla supportu
Ze względu na jakość obsługi i skrócenie czasu oczekiwania na odpowiedź, postanowiliśmy domyślnie włączyć bezterminowy dostęp do nowoutworzonych kont w Sugesterze. Dzięki temu nowi klienci nie będą musieli za każdym razem udzielać naszemu supportowi dostępu, kiedy przeanalizowanie zgłoszenia wymaga akcji na koncie.
Oczywiście bezterminowy dostęp można zablokować.
Jeśli chcesz wiedzieć jak to zrobić, przeczytaj wpis Jak udzielić dostępu pomocy technicznej.
7. Wiele notatek do klientów
Wsłuchując się w Wasze sugestie, dodaliśmy możliwość tworzenia do klienta kilku odrębnych notatek. Możesz przy kliencie zamieszczać więc różne informacje dodatkowe, bez obawy, że "zleją się" one w jedną całość. Każda notatka może dotyczyć innego wpisu.
Więcej we wpisie Dodawanie notatki do klienta.
8. Notatka klienta w widoku kolumn
Tworząc swoją bazę klientów, to Ty decydujesz, które kolumny wyświetlają się na liście. Od teraz w głównym widoku listy możesz wyświetlać również notatkę, jaka jest dołączona do danego klienta. Dzięki temu możesz przejrzeć najważniejsze informacje dotyczące klienta, bez konieczności wchodzenia na jego profil za każdym razem.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykule Własne widoki listy klientów.
9. Przydzielenie zadania kilku użytkownikom
Ponieważ nieraz pytaliście nas o możliwość przedzielania jednego zadania kilku użytkownikom, postanowiliśmy dodać tę opcję. Wykorzystaliśmy do tego tworzenie grup i przypisywanie do nich konkretnych użytkowników. Od teraz w łatwy sposób poinformujesz kilka osób o spotkaniu czy zadaniu teamowym, bez konieczności tworzenia kilku takich samych zadań. Każdy z członków grupy otrzyma na swój inbox powiadomienie o przydzielonym zadaniu, będzie ono też widoczne w jego kalendarzu.
Aby dowiedzieć się więcej o tej funkcji, przeczytaj nasz artykuł o grupach.
Uwaga! Uwaga!
Na koniec serdecznie Was zapraszamy na Targi eHandlu. Też tam będziemy! Jeśli macie ochotę lepiej nas poznać, zadać nam kilka pytań, a przy okazji otrzymać od nas rabat, przyjdźcie do Centrum EXPO na Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Targi już 9 listopada. Czekamy na Was!
https://targiehandlu.pl/
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz