Jak udzielić dostępu Pomocy Technicznej?
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 2853
Czasem zwracasz się do nas z prośbą o pomoc w ustawieniach lub przeanalizowanie niejasnej sytuacji na koncie.
Dbając o ochronę danych wprowadziliśmy funkcję, która zapewnia bezpieczeństwo przechowywanych danych, a jednocześnie umożliwia nam udzielenie pomocy zdalnej, gdy nas o to poprosisz.
Domyślnie każde nowo utworzone konto w Sugesterze ma ustawienia bezterminowego dostępu dla pomocy technicznej.
Jeśli jednak chcesz, żebyśmy mieli dostęp do Twojego konta tylko na czas rozwiązania zgłoszenia, możesz zablokować dostęp dla pomocy. Wystarczy, że wejdziesz w Ustawienia konta > Zaawansowane i zaznaczysz checkbox Zablokuj dostęp dla Pomocy Zdalnej.
Pamiętaj jednak, że przy zablokowaniu dostępu dla pomocy, za każdym razem, kiedy rozwiązanie zgłoszenia będzie wymagało ingerencji na koncie, należy nam tego dostępu udzielić. Możesz wtedy jednak zaznaczyć na jak długo możemy mieć wgląd w Twoje dane.
Jeśli w koncie zablokowany jest dostęp dla Pomocy Zdalnej wtedy aby udzielić czasowego dostępu trzeba przejść do menu Ustawienia > Ustawienia konta i nacisnąć przycisk Udziel dostępu pomocy technicznej, który znajduje się na samym dole. Po kliknięciu trzeba dodatkowo wprowadzić okres do kiedy taki dostęp ma obowiązywać.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz