Pracownik nie widzi zadań do niego przypisanych. Co może być przyczyną?
Utworzono:
2021-05-27
Ostatnia aktualizacja: 2022-03-17
Ostatnia aktualizacja: 2022-03-17
Liczba odwiedzin posta: 362
Jeśli pracownik nie widzi swoich zadań, najprawdopodobniej trafiły one do działu, do którego user nie ma dostępu. Administrator konta powinien wykonać następujące kroki:
- wyszukać zadania użytkownika, który zgłasza problem (na liście zadań wybrać w polu Przydzielone do konkretnego użytkownika)
- przejść z listy zadań do inboxu, klikając przycisk w prawym górnym rogu
- sprawdzić czy przy postach nie wyświetla się szara etykieta z nazwą działu
- jeśli jest widoczna nazwa działu należy przejść do tego działu i sprawdzić czy zgłaszający problem pracownik ma dostęp do tego działu. W tym celu trzeba wejść w Ustawienia -> Działy i wybrać z listy nazwę działu
- odznaczony checkbox przy nazwie użytkownika oznacza, że nie ma on dostępu do tego działu. Aby to zmienić wystarczy zaznaczyć checkbox i zapisać zmiany
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz