Pracownik nie widzi zadań do niego przypisanych. Co może być przyczyną?

Utworzono: 2021-05-27
Ostatnia aktualizacja: 2022-03-17
Liczba odwiedzin posta: 292

Jeśli pracownik nie widzi swoich zadań, najprawdopodobniej trafiły one do działu, do którego user nie ma dostępu. Administrator konta powinien wykonać następujące kroki:
  • wyszukać zadania użytkownika, który zgłasza problem (na liście zadań wybrać w polu Przydzielone do konkretnego użytkownika)
  • przejść z listy zadań do inboxu, klikając przycisk w prawym górnym rogu
  • sprawdzić czy przy postach nie wyświetla się szara etykieta z nazwą działu
  • jeśli jest widoczna nazwa działu należy przejść do tego działu i sprawdzić czy zgłaszający problem pracownik ma dostęp do tego działu. W tym celu trzeba wejść w Ustawienia -> Działy i wybrać z listy nazwę działu
  • odznaczony checkbox przy nazwie użytkownika oznacza, że nie ma on dostępu do tego działu. Aby to zmienić wystarczy zaznaczyć checkbox i zapisać zmiany


 

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz