Skrzynka prywatna ma otwartą kłódkę dla innego usera
Utworzono:
2021-10-05
Ostatnia aktualizacja: 2022-02-24
Ostatnia aktualizacja: 2022-02-24
Liczba odwiedzin posta: 626
Użytkownik z rolą Administrator (domyślną rolą dostępną w ustawieniach profilu usera) ma dostęp do wszystkich maili i zadań wszystkich użytkowników, nawet jeśli znajdują się one w różnych działach i jeśli należą one do skrzynek prywatnych.
Jeśli chcemy ograniczyć dostęp do danych administratorowi, należy stworzyć dla niego nową rolę (wskazówki w poście Uprawnienia/role użytkowników). Dodatkowo można w ustawieniach profilu użytkownika (Ustawienia > Użytkownicy) odznaczyć działy, do których użytkownik z nową rolą nie będzie miał dostępu.
Nawet jeśli taki użytkownik za pomocą wyszukiwarki wyszuka maile ze skrzynki prywatnej (wpisując w wyszukiwarkę np. adres skrzynki), to taki mail będzie się wyświetlał bez widocznego tytułu, z kłódką, a po wejściu w niego będzie informacja, że skrzynka jest prywatna i nie ma do niej dostępu.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz