Własne pola w interesach

Utworzono: 2016-08-05
Ostatnia aktualizacja: 2017-09-15
Liczba odwiedzin posta: 804

Do interesów możesz dodać własne pola. Pozwala to na przechowywanie informacji, na których nie ma miejsce w domyślnym formularzu. Aby dodać własne pole do interesów, wybierz z głównego menu CRM> Interesy. System przeniesie Cię do listy Twoich interesów. W prawym górnym rogu kliknij ikonkę koła zębatego i wybierz z niego pozycję Dodaj własne pole.



Własne pole można dodać też bezpośrednio z ekranu edycji interesu:



Na kolejnym ekranie wybierz nazwę dla pola (np. Numer klienta), rodzaj pola (czyli jaki typ treści ma ono zawierać) oraz zdecyduj, czy jego zawartość ma być wyświetlana w głównym widoku zakładki "Klienci" ("Czy wyświetlać na liście"). Uwaga: jeśli nie masz pewności który rodzaj pola wybrać, pozostaw wartość domyślną - "Pole tekstowe". Następnie kliknij Zapisz. Gotowe!




 


Powrót


Dodaj komentarz